Sådan tilføjer du en kalender i Outlook

Gå ikke glip af ny viden

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Udgivet den: 8. september 2021
Opdateret den: 18. oktober 2021

Guide til at tilføje en kalender i Outlook

Har du brug for at have bedre styr på dine møder mellem dit arbejde og dine private aftaler?

Derfor kan du nemt og hurtigt tilføje din egen kalender i Outlook.

Vi har lavet en guide, som hjælper dig til hvordan du, i Outlook, fleksibelt kan tilføje din egen personlige kalender i Outlook.  

OBS: Guiden er til dig, der til daglig har din mail i onlineversionen og ikke desktop. 

Sådan tilføjer du en kalender

Når du skal tilføje en kalender i Outlook, skal du gøre følgende: 

  1. Først åbner du din Outlook mail.

  2. Dernæst klikker du på kalender-ikonet helt ude til venstre i den lysegrå kolonne.


    Sådan tilføjer du en kalender i Outlook

    3. I kolonnen til højre for den lysegrå kolonne af klikker du på “Tilføj kalender”.

    4. Pop-up vinduet giver dit flere valgmuligheder, herunder "Tilføj personlig kalender", "Rediger mine kalendere", "Opret tom kalender" m.m. 

    5. Du klikker på “Tilføj personlige kalendere”, hvorefter du skal vælge den mail du vil bruge.

    Sådan tilføjer du en kalender i Outlook

    6. Du har nu mulighed for at vælge om du vil sammenkoble din personlige mail og arbejdsmail, så du har det hele et samlet sted.

    7. Derudover kan du klikke på “Tilføj fra katalog”, og se dine medarbejderes kalender samt tilføje deres kalender til din. 

    1.  

Følg os på

Brug for mere information?

Så ta' fat i Claus eller en af vores andre flinke medarbejdere.

Image

Claus Friis Pedersen

Partner og CEO