Microsoft 365 Support – Tegn et supportabonnement
Vi er specialister inden for "modern workplace". Det betyder, at vi har stor praktisk erfaring og gennemgående forståelse for de enkelte tjenesters virke og deres indbyrdes sammenhæng.
Den viden kan du få adgang til ved at tegne et supportabonnement.
Abonnementet henvender sig til alle organisationer, som ikke selv dækker support af alle tjenester i Microsoft 365 eller en lokal SharePoint installation.
Har du behov for:
Servicemål der gavner din virksomhed
Med et Microsoft 365 og SharePoint Support abonnement hos os, vil du opleve en hurtig reaktion- og svartid. Vi stræber efter at levere følgende servicemål:
- 90% af alle henvendelser inden for 2 timer
- 95% af alle henvendelser inden for 4 timer
- 100% af alle henvendelser inden for 1 dag
Hvem kan tilkalde supporten?
I udvælger selv 3-5 navngivne superbrugere i organisationen, som kan rekvirere supporten.
En superbruger er en medarbejder, der har deltaget på et af nedenstående kurser, eller som har tilsvarende erfaring:
For de organisationer der har en lokal SharePoint installation, skal superbrugere have kompetencer svarende til indholdet, der gennemgås på følgende kursus:
Vil du vide mere?
Hvad koster abonnementsløsningen?
Prisen på et abonnement er kr. 3.000,- til 5.000,- ekskl. moms pr. måned.
Prisen er afhængig af antallet af nøglepersoner fra din virksomhed, som I ønsker skal kunne tilkalde supporten. Det betyder, at hvis I gerne vil have at 3 af jeres medarbejdere har adgang til supporten, koster abonnementet kr. 3.000,- pr. måned ekskl. moms
Ønsker i stedet 4 nøglepersoner, som kan tilkalde supporten, koster abonnementet kr. 4.000,- ekskl. moms. pr. måned og så fremdeles.
Bemærk! Minimum for abonnementet er kr. 3.000,- ekskl. moms.
Få adgang til din support via ...
Med et Microsoft 365 og SharePoint Support abonnement kan du henvende dig på alle arbejdsdage mellem kl. 08.00 og 16.00, hvor vores support sidder klar til at hjælpe dig.
Det er dig og din virksomheds ansvar, at vi har adgang til jeres Microsoft 365 eller lokale SharePoint løsning. Har I behov for hjælp til dette, står vores specialister gerne til rådighed mod betaling.
Vi tager imod hevendelser på 3 følgende områder:
Kontakt os via e-mail og så guider, beskriver og gennemgår vi sammen med dig, hvordan du håndterer dine it- udfordringer.
Kontakt os pr. e-mail på support@peoplenet.dk
Telefon
Vi står klar ved telefonen, så du altid kan ringe, når du mangler råd, vejledning eller hjælp til dine it-udfordringer.
Kontakt os pr. telefon på +45 7021 4445
Projektrum
Vi opretter sammen et personligt projektrum, hvor du kan kontakte os, og vi kan hjælpe dig med dine udfordringer.