Microsoft 365 SharePoint Intranet - din fremtidssikrede arbejdsplads
Øget produktivitet, samarbejde, vidensdeling, medarbejderengagement, adgang til værktøjer og kollegaer er blandt nogle af gevinster du kan høste med et SharePoint Intranet.
Et Microsoft 365 SharePoint Intranet er moderne, tidsløst og det kan tilpasses dig og din virksomheds behov. Intranet skræddersyr vi sammen med dig, så det er egnet til alle typer medarbejdere i din virksomhed uanset beskæftigelse og afdeling.
Kommunikation og videndeling med et moderne SharePoint intranet
Det moderne intranet er samlingspunktet i den digitale arbejdsplads.
Det er her, man kommunikerer med hinanden, orienterer sig hver dag, samt finder og samler viden fra hele virksomheden.
Derfor er det vigtigt, at intranettet er bygget fornuftigt, har det nødvendige indhold og gør det let for medarbejderne at finde netop dét, de leder efter.
Mere om Microsoft 365 Intranet
Et Microsoft 365 SharePoint Intranet er ikke bare et intranet, som fungerer som kommunikationsforum og vidensdeling for alle i virksomheden.
Det er også en hurtig indgangsvinkel til den resterende del af Microsoft universet og de tjenester og værktøjer, som bruges af alle på daglig basis.
GUIDE: Se hvilke funktioner dit intranet kan indeholde her.
Konceptet bygger på standard komponenter
På Microsoft 365 og SharePoint Online kan man i dag bygge et fuldt funktionelt intranet alene med de standardkomponenter platformen tilbyder. Det er en fordel for virksomheden, medarbejderne og redaktørerne, fordi intranettet på den måde hænger væsentligt bedre sammen med resten af Microsoft 365. Det sikrer og skaber en tryg og genkendelig brugeroplevelse.
Ved at bruge standardkomponenter sikrer I ligeledes, at intranettet løbende opdateres funktionelt, og dermed altid kan udnytte den nyeste teknologi og de nyeste funktioner i Microsoft 365.
Indholdet på Jeres intranet tilpasser vi nøje sammen med Jer for at give den bedste oplevelse til Jeres medarbejdere. Dette gør vi også på trods af, at mange elementer i et intranet grundlæggende er de samme. Det er nemlig vigtigt at have fokus på at gøre Jeres virksomhedskommunikation og egen kultur synlig.
Det er muligt at tilkøbe yderligere assistance til udvikling eller konfiguration efter medgået tid, samt supportklippekort efter idriftsættelse.
Microsoft 365 SharePoint Intranet Premium
Vi tilbyder en Premium-pakke bestående af en række 365Connect moduler, som supplerer dit standard Microsoft 365 SharePoint Intranet. Pakken består af: Telefonbog, Guides (håndbøger), Driftsbeskeder, Mærkedage og Kantinemenu.
Pakken kan købes til en fast pris: kr. 40.000,- eller som et månedligt abonnement: kr. 1.500,- ekskl. moms.
Vil du vide mere?
365Connect er vores egenudviklede og velafprøvede intranetmoduler, der tilfører ekstra værdi til jeres intranet. 365Connect er baseret på mere end 15+ års erfaring og sikrer jer den gode brugeroplevelse i tæt samspil med Microsoft 365-tjenesterne.
365Connect modulerne kan anskaffes enkeltvis så I kun betaler for de relevante funktioner afhængig af, hvor I er på jeres intranetrejse. Vi kan hjælpe med alle typer løsninger fra et basisintranet til Modern Workplace løsninger, der imødekommer mere komplekse forretningsbehov.
Fordele ved at vælge Microsoft 365 Intranet
Ejerskab
I ejer selv løsningen og har derfor selv mulighed at tilpasse og videreudvikle på løsningen.
Sikkerhed
Brugergrænseflade
Integration
Mobiladgang
Evergreen
Fast lav pris
Premium
Kunder vi har hjulpet
Projekforløb
Med vores erfaring og gennemprøvede projektmodel fører vi dig sikkert igennem implementeringen af jeres Microsoft 365 Intranet. Processen er agil og der vil under hele projektforløbet være en løbende dialog om intranettet.
Workshop
Nyheder
Et af det centraler områder af intranettet er nyheder. Det er her virksomheden kommunikerer til sine medarbejdere, og det er her man holder sig orienteret om stort og småt i virksomheden. På workshoppen har vi afklaret, hvordan I generelt kommunikerer i virksomheden både til og blandt medarbejderne og på baggrund af dette, konfigurerer vi nyhedslister, artikelskabeloner, nyhedskategorier og eventuelle målgrupper. Der konfigureres op til 5 nyhedskategorier som en del af pakken.
Struktur
Træning
Søgning
Forside
For langt de fleste medarbejdere er forsiden på mange måder den vigtigste. I mange virksomheder er det den første side, når brugerne åbner deres browser. Derfor er det vigtigt, at forsiden er designet bedst muligt så den er let at orientere sig på, og samtidig indeholder præcis det indhold, der er mest relevant for medarbejderne.