Microsoft 365: Sådan opnår du større arbejdsglæde og værdi i virksomheden

Tilmeld nyhedsbrev

Og gå ikke glip af ny viden om den digitale arbejdsplads

Målgruppe

Webinaret er for dig:
  • Som har en interesse i, at virksomheden/brugerorganisationen får den bedste og mest tilfredsstillende overgang til Microsoft 365.
  • Alternativt dig som ønsker ideer og input til, hvordan større arbejdsglæde og motiveret effektivitet opnås gennem jeres eksisterende Microsoft 365 løsning.

Forudsætninger

Der er ingen forudsætninger for at deltage på dette webinar udover en reel interesse i at optimere værdien, effektiviteten og motivationen for at arbejde med Microsoft 365.

Udbytte

Efter webinaret har du et overblik over, hvilke mekanismer og overvejelser der ligger omkring en Microsoft 365 implementering og vedligeholdelse i forhold til brugerorganisationen.

Beskrivelse

Microsoft 365 er formentlig den mest populære digitale produktivitetsplatform i verden. I 2020 var der over 300 millioner aktive brugere, der i gennemsnit brugte 148 minutter dagligt på arbejdet i platformens forskellige apps/programmer.

For at brugerne har mulighed for at arbejde optimalt med Microsoft 365 værktøjerne; hvad de forskellige værktøjer er gode til; og hvordan de bruger værktøjerne rigtigt, er en adoption plan/ibrugtagningsplan nødvendig.

På dette webinar sætter vi fokus på, hvordan du griber optimeringsplanen fornuftigt an i forhold til brugerorganisationen; rækkefølgen af initiativer og handlinger, samt de forskellige roller i projektet.

Programmet

Kl. 10.00 - Oplæg v. Morten Baron
  • En lille historie
  • Et meget signende citat
  • Hvad er adoption?
  • Lidt statistik
  • Hvad sker der, hvis vi ikke arbejder med adoption?
  • Brinkerhof
  • Stadierne: Før - Under – Efter
    • Tankpassermodellen
    • Transfer – fra viden til kompetencer
    • Ambitionsniveau
  • Før: Forberedelsesfasen
    • Ambitionsniveau
    • Salamimetoden
    • Planlægning
    • Roller: Brugere, Superbrugere, Ambassadører
    • Kommunikation
    • Timing
    • Kommunikationskanaler
  • Under: Læringsfasen
    • Uddannelse/træning
    • Muligheder
  • Efter: Vedligeholdelsesfasen
  • 360 grader rundt
  • Hvem bærer ansvaret?
  • Evaluering
Kl. 10.30 - Spørgsmål og afrunding

Tilmelding

Webinaret er afholdt!

INFO

Afholdes den d. 17. Maj 2023 kl. Kl. 10.00-10.30

Pris:
Webinaret koster 0-, kr.

Adgang:
Du modtager et link dagen før, og 1 time før webinaret afholdes.

Kontakt:
Morten Baron
Telefon: 31532933
E-mail: mba@peoplenet.dk

SPEAKER

Medarbejderbillede af Morten Baron, Uddannelses- og Adoptionchef hos PeopleNet.
Morten Baron
Uddannelseschef

Morten Baron arbejder til daglig som Uddannelseschef, hvor han især har fokus på at sikre brugerorganisationen, det største udbytte og værdiafkast set i forhold til Microsoft teknologiernes ibrugtagning.