Cloud-regningen stikker af! – Hvad gør jeg?

Baggrund, tendenser og handling

Tilmeld nyhedsbrev

Og gå ikke glip af ny viden om den digitale arbejdsplads

Målgruppe

Webinaret er målrettet virksomhedens ledere og applikationsejere, der bekymre sig om økonomien omkring virksomhedens digitalisering (i skyen).

Forudsætninger

Der er ingen forudsætninger for at deltage på webinaret.

Udbytte

Webinaret giver dig et stort udbytte omkring:
  • Hvad der sker i Cloud-økonomien.
  • Hvad der typisk går galt og hvad det koster virksomheden.
  • Muligheder vs. kompleksitet.
  • FinOps og andre værktøjer til at komme i kontrol med cloud-udgifterne.
  • Hvad du og din virksomhed kan gøre for at få bedre kontrol.

Beskrivelse

Cloud er ikke længere for start-ups og store virksomheder. Over halvdelen af SMV’er bruger i dag mellem 5-10 millioner danske kroner i snit på Cloud-services. Særligt Microsoft Azure er blevet en fast del af danske virksomheders IT, og er Microsofts hurtigst voksende kategori.

Men når 30% af alt Cloud går tabt (Gartner) og mange går over budget, hvad betyder det så?

For at få dig og din virksomhed på toppen af jeres Cloud investering vil vi på dette Webinar åbne pandoras æske og se på hvorfor det sker, og hvad I kan og bør gøre fremadrettet.

Vi ser nærmere på konceptet FinOps, som flere virksomheder tager til sig for at takle omkostningerne i Cloud og Azure. Så kan du tage de informationer med i din organisation og sikre jer kontrol med jeres Cloud investering.

Programmet

  • Kl. 10.00-10.05 - Introduktion til oplægsholder, Nicolai Harbech
  • Kl. 10.05-10.25 - Tendenser der påvirker udgifterne i Cloud
  • Kl. 10.25-10.45 - Hvad går galt, og hvorfor er det så komplekst?
  • Kl. 10.45-11.00 - Afrunding, spørgsmål og svar.

Tilmelding

Webinaret er blevet afholdt, MEN vi har optaget det. Kontakt evt. Digital Marketing Manager Julie Top Rehn på jtr@peoplenet.dk og få webinaret sendt direkte til din mail. Det er gratis.