Målgruppe
Forudsætninger
Udbytte
- Hvad der sker i Cloud-økonomien.
- Hvad der typisk går galt og hvad det koster virksomheden.
- Muligheder vs. kompleksitet.
- FinOps og andre værktøjer til at komme i kontrol med cloud-udgifterne.
- Hvad du og din virksomhed kan gøre for at få bedre kontrol.
Beskrivelse
Cloud er ikke længere for start-ups og store virksomheder. Over halvdelen af SMV’er bruger i dag mellem 5-10 millioner danske kroner i snit på Cloud-services. Særligt Microsoft Azure er blevet en fast del af danske virksomheders IT, og er Microsofts hurtigst voksende kategori.
Men når 30% af alt Cloud går tabt (Gartner) og mange går over budget, hvad betyder det så?
For at få dig og din virksomhed på toppen af jeres Cloud investering vil vi på dette Webinar åbne pandoras æske og se på hvorfor det sker, og hvad I kan og bør gøre fremadrettet.
Vi ser nærmere på konceptet FinOps, som flere virksomheder tager til sig for at takle omkostningerne i Cloud og Azure. Så kan du tage de informationer med i din organisation og sikre jer kontrol med jeres Cloud investering.
Programmet
- Kl. 10.00-10.05 - Introduktion til oplægsholder, Nicolai Harbech
- Kl. 10.05-10.25 - Tendenser der påvirker udgifterne i Cloud
- Kl. 10.25-10.45 - Hvad går galt, og hvorfor er det så komplekst?
- Kl. 10.45-11.00 - Afrunding, spørgsmål og svar.
Tilmelding
INFO
Afholdes den D. 14. Marts 2023 kl. Kl. 10.00-11.00
Pris:
Webinaret koster 0 kr.
Adgang:
Du modtager et link til webinaret dagen før og en time før webinaret starter.
Kontakt:
Morten Baron
Telefon: 31532933
E-mail: mba@peoplenet.dk