Bliv flyvefærdig med et nyt intranet på 10 dage

Sådan kan et intranet oprettes og tilpasses baseret på 15 års erfaring og best practices.

Tilmeld nyhedsbrev

Og gå ikke glip af ny viden om den digitale arbejdsplads

Målgruppe

Vores intranetløsning er primært henvendt til organisationer med op til 250 ansatte. Målgruppen er alle, der har ansvar for at anskaffe et nyt intranet eller for at indhente tilbud og inspiration over hvilke muligheder, der findes i markedet. Vores løsning er baseret på SharePoint Online, så det er en forudsætning at I har mulighed for at arbejde i Microsoft cloud (Microsoft 365). Se eventuelt vores forudgående webinar ”Så meget intranet får du med standard funktioner i SharePoint Online”, som blev afholdt den 29. september 2022.

Forudsætninger

Der er ingen forudsætninger for at deltage på dette webinar.

Udbytte

Du får et indblik i markedet for intranet, best practices for mindre organisationer og et overblik over, hvordan du kan komme hurtigt i gang – uden at binde dig for meget. 

Beskrivelse

Intranet løsninger til kommunikation og vidensdeling er på mange mindre organisationers ønskeseddel.

Ofte hører vi dog indvendingerne, at det koster for mange interne ressourcer, tid og penge at implementere et nyt intranet. Alene en kravspecifikation kan give mange sved på panden, og derfor kan beslutningen og indhentning af tilbud trække ud.

Derfor har vi udviklet et nyt koncept for intranet, der gør det muligt at levere et komplet intranet på mellem få dage og op til 2 uger. Herfra kan intranettet udvides og udbygges hen ad vejen.

Intranet skal som udgangspunkt være samlingssted for al intern kommunikation, for opslagsværker såsom håndbøger. Og så skal det være tilpasset jeres visuelle identitet.

Endelig skal et intranet være give jer en frihed til at at videreudvikle uden at være 100% afhængige af en bestemt leverandør eller specialudviklet kode.

Fokus på dette webinar:

I webinaret vil vi komme ind på hvorfor vi har oprettet en ny type intranet, og selvfølgelig hvad intranettet kan gøre for dig. Og naturligvis får du en demo af funktionerne.

Vi går gennem processen for leverance, herunder hvad du kan forvente at skulle bidrage med, og hvilke kompetencer I får tilført undervejs.

Endeligt giver vi et indblik i, hvad sker der efter lancering af intranettet; hvilke muligheder er der for support og videreudvikling, sparring og inspiration?  (Hint: der er masser af muligheder)

Programmet

Kl. 10.00 – Oplæg
  • Udviklingen på markedet for intranet
  • Baggrund for et standardiseret, skabelonbaseret intranet
  • Overblik over fordelene
  • Overblik over funktioner
  • Processen
  • Mulighed for videreudvikling, support m.v.
Kl. 10.45 – Spørgsmål og afrunding. Vi tager forbehold for ændringer i programmet. 

Tilmelding

Webinaret er AFHOLDT. Heldigvis har vi gemt optagelsen, som vi gerne deler med dig. Send en mail til Karsten Mottlau på kmo@peoplenet.dk, og få linket til webinaret sendt direkte til din mail.

INFO

Afholdes den 20.01.2023 kl. Kl. 10.00-11.00

Pris:
Webinaret koster kr. 0,-

Adgang:
Du modtager et link dagen før og kort før webinaret starter. HUSK at tjekke din spam-mail! 

Kontakt:
Karsten Mottlau
Telefon: 20129515
E-mail: kmo@peoplenet.dk

SPEAKER

Medarbejderbillede af Karsten Mottlau, Business Solutions Advisor hos PeopleNet.
Karsten Mottlau
Business Solutions Advisor

Karsten arbejder til dagligt med rådgivning om intranet og digitale løsninger i Microsoft 365 og SharePoint Online. Derudover er Karsten produktejer af PeopleNets intranet løsning 365Connect.