Målgruppe
Forudsætninger
Udbytte
Beskrivelse
Intranet løsninger til kommunikation og vidensdeling er på mange mindre organisationers ønskeseddel.
Ofte hører vi dog indvendingerne, at det koster for mange interne ressourcer, tid og penge at implementere et nyt intranet. Alene en kravspecifikation kan give mange sved på panden, og derfor kan beslutningen og indhentning af tilbud trække ud.
Derfor har vi udviklet et nyt koncept for intranet, der gør det muligt at levere et komplet intranet på mellem få dage og op til 2 uger. Herfra kan intranettet udvides og udbygges hen ad vejen.
Intranet skal som udgangspunkt være samlingssted for al intern kommunikation, for opslagsværker såsom håndbøger. Og så skal det være tilpasset jeres visuelle identitet.
Endelig skal et intranet være give jer en frihed til at at videreudvikle uden at være 100% afhængige af en bestemt leverandør eller specialudviklet kode.
Fokus på dette webinar:
I webinaret vil vi komme ind på hvorfor vi har oprettet en ny type intranet, og selvfølgelig hvad intranettet kan gøre for dig. Og naturligvis får du en demo af funktionerne.
Vi går gennem processen for leverance, herunder hvad du kan forvente at skulle bidrage med, og hvilke kompetencer I får tilført undervejs.
Endeligt giver vi et indblik i, hvad sker der efter lancering af intranettet; hvilke muligheder er der for support og videreudvikling, sparring og inspiration? (Hint: der er masser af muligheder)
Programmet
- Udviklingen på markedet for intranet
- Baggrund for et standardiseret, skabelonbaseret intranet
- Overblik over fordelene
- Overblik over funktioner
- Processen
- Mulighed for videreudvikling, support m.v.
Tilmelding
INFO
Afholdes den 20.01.2023 kl. Kl. 10.00-11.00
Pris:
Webinaret koster kr. 0,-
Adgang:
Du modtager et link dagen før og kort før webinaret starter.
HUSK at tjekke din spam-mail!
Kontakt:
Karsten Mottlau
Telefon: 20129515
E-mail: kmo@peoplenet.dk