Piccolo/Piccoline til vores kursusadministration i København

Vi søger en piccolo/piccoline til kursusadministration
10-15 timer ugentligt på vores kontor i København City


PeopleNet A/S søger en ansvarsbevidst og struktureret piccolo eller piccoline, der ønsker at prøve kræfter med administrative opgaver samt kursuskoordinering i en spændende it-konsulentvirksomhed med højt til loftet. Lyder det som noget for dig, så læs videre og send en ansøgning til os hurtigst muligt.

PeopleNet A/S
PeopleNet A/S er en it-konsulentvirksomhed, der har eksisteret siden 2002 med base i København og med en mindre afdeling i Århus. Vi sælger it-konsulentydelser og afholder it-kurser for erhvervslivet. Konsulentydelserne varierer, alt fra udvikling af systemer samt rådgivning til it-support. Vi er ca. 20 fastansatte og 6 freelancere og lægger stort vægt på at alle føler sig udfordret og godt tilpas på vores arbejdsplads.

Arbejdsopgaver
Vi søger en studentermedhjælper/kursuskoordinator til tiltrædelse snarest muligt. Arbejdstiden er ca. 10-15 timer ugentligt, som fordeles over ugen, med daglig mødetid kl. 7.30. Du vil dele stillingen med vores anden studentermedhjælper og der er derfor altid én at spare med, hvis du har brug for hjælp. Vi er klar over, at du også skal passe dit studie og er selvfølgelig fleksible med hensyn til timer i eksamensperioder.

Dine primære opgaver vil være:
• Diverse administrative opgaver
• Administration af vores kurser
• Opdækning og afrydning af køkken og lokaler til vores kursister
• Indkøb eller bestilling af varer og materialer

Den administrative del af jobbet består i, at du skal yde støtte til vores sælgere i form af kursusbooking, reservation af underviser og lokaler, print, forsendelser, korrekturlæsning samt brevskrivning.

Vi tilbyder
Vi tilbyder et job i et uformelt og hyggeligt arbejdsmiljø, der også til tider kan være hektisk. Vi har en lækker frokostordning og derudover kan du deltage gratis på vores kurser, da vi vægter medarbejderudvikling meget højt.
Kunne du tænke dig:
• At arbejde i et professionelt og udfordrende miljø.
• Mulighed for at lære, hvordan en virksomhed fungerer, og få spændende erhvervserfaring.
• Gode muligheder for udvikling af dine personlige it- og kundeservicekompetencer.
• At arbejde centralt, ved Gråbrødre Torv, i smukke omgivelser, 5 minutter fra Nørreport station.

Din profil
Vi forventer at du er en positiv og imødekommende person, som er klar til at hjælpe hvor der er behov for det. Vi forventer, at du er engageret, og tager ansvar for dit arbejde. Da de primære opgaver ligger i morgen- og formiddagstimerne, er det påkrævet at du kan arbejde fra morgenstunden.

Endvidere forestiller vi os at du er rutineret med brugen af Office-programmer og sætter dig ubesværet ind i nye it-systemer. samt at dine engelskkundskaber er gode. Erfaring er ikke afgørende, og du vil naturligvis blive oplært i vores systemer og rutiner.

Ansøg og opstart
Opstart snarest muligt. Vi afholder samtaler løbende.

Send din ansøgning samt CV til fla@peoplenet.dk og skriv ”Piccolo/Piccoline” i emnefeltet. Skulle du have spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Fleur Amsinck, på 70 21 44 45 eller fla@peoplenet.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!