Opret lister i SharePoint Kommunikationswebsted

kommunikationswebsted

Opret lister i et SharePoint Kommunikationswebsted

Lister i et SharePoint kommunikationswebsted

Denne guide giver dig et indblik i, hvordan du kan oprette lister i et SharePoint kommunikationswebsted.

Guiden fortsætter længere nede.

Sådan opretter du lister i SharePoint Kommunikationswebsted

  1. Gå til forsiden af det Kommunikationswebsted, hvor du ønsker at tilføje en liste.
  2. Klik på + Ny i øvre, venstre side af Kommunikationswebstedet, og klik dernæst på Liste.

Du vil nu blive præsenteret for den følgende dialogboks

  1. Indtast det ønskede navn for listen, samt eventuelt en beskrivelse. Vælg om listen skal vises i webstedsnavigationen (menuen) – hvis ikke, skal du fjerne fluebenet i kassen.
  2. Klik på opret.

Du vil nu se din netop oprettede liste.

I menuen vil du se, at listen fremgår, fordi vi lod fluebenet stå i kassen med Vis i webstedsnavigationen:

Kontakt

For nærmere information, kontakt venligst
Business Solutions Advisor Karsten Mottlau

Evelyn Farlov
Kursuskoordinator

__________

+45 7021 4445
koordinator@peoplenet.dk
Adm. direktør, Claus Friis Pedersen

Katrine Trane
Kursuskoordinator

__________

+45 7021 4445
koordinator@peoplenet.dk