Udgivet den: 20. august 2020
Opdateret den: 13. marts 2023
læsetid: 2 minutter
Kom i gang med Microsoft 365
Udrulning af Microsoft 365
Overvejer I at bruge Microsoft 365 som bærende del af jeres intranet og ønsker I samtidig, at dine medarbejder kommer bedst fra start? Eller er Microsoft 365 allerede blevet lanceret, og vil I fortsat sikre en optimal implementering?
Om man står med det ene eller det andet udgangspunkt, er det særlig relevant at overveje, hvordan man griber processen an, eller hvordan man fortsat kan sikre en god implementering.
I mange tilfælde kan man, med en velovervejet implementering, undgå at bruge for mange ressourcer på oplæring samt aflaste it-afdelingen for konstante henvendelser fra medarbejderne.
En skræddersyet udrulning vil, med større sandsynlighed, sikrer en bedre implementering og dermed også en succesfuld ibrugtagning for alle medarbejderne. Det vil skabe både værdi for medarbejdere, teams og hele virksomheden i sidste ende.
Guiden ”Sådan kommer du sikkert i mål med udrulningen af Microsoft 365 i din virksomhed” giver dig et indblik i hvorfor du skal tage stilling til, hvordan du implementerer de nye teknologier, og hvordan du kan arbejde videre med implementeringen af dem.
Derudover giver guiden dig et overblik over de fem faser der, ifølge eksperter fra PeopleNet, er i et udrulningsprojekt:
-
- Indledning og planlægning
- Afklaring
- Udvikling af materialer
- Forankring
- Stabilisering, evaluering og support.
Derudover præsenteres også en alternativ løsning til de virksomheder, som allerede har implementeret dele af Microsoft 365 i deres virksomhed, men som mangler de sidste elementer.
Endeligt får du en række gode råd til, hvordan du opnår en succesfuld implementering af Microsoft 365.
Download guiden her
Er du nysgerrig på, hvordan du/i kan få bedst udbytte af et adoptionforløb, og hvordan det i så fald, skulle strikkes sammen?
Hos PeopleNet har vi store erfaringer med implementering af både intranet og enkeltstående, nye teknologier. Vi kender til udfordringerne, og vi ved, hvad det kræver af aktiviter for at få implementeret teknologierne rigtigt - uanset forretningsmodel og medarbejder antal. Mange er ofte modstander mod forandring, hvorfor det kan være en udfordring at implementere nyt, som bliver brugt og udnyttet med fuldt potentiale.
Så mangler du hjælp til at implementere et nyt it-system eller teknologier eller har du behov for råd, sparring og vejledning, så er du velkommen til at kontakte vores Uddannelses- og Adoptionchef, Morten Baron på tlf. + 45 7021 4445 eller pr. mail på mba@peoplenet.dk.
Alternativt, kan du læse mere om vores adoption og implementeringsproces her.
Seneste Guides
Få størst udbytte af dit kursus
Invitér din kollega med på kursus
11 gode argumenter for at du skal på kursus
Typiske intranet funktioner – inspirationskatalog
Fordele ved SharePoint Online intranet – Download guiden
Brug for mere information?
Så ta' fat i Claus eller en af vores andre flinke medarbejdere.