Google Rating
4.8
Facebook Rating
5.0

Standard Intranet baseret på Office 365


Et intranet som er 100% baseret på standard SharePoint Online kommunikationswebsteder
.
.
  1. Har I allerede licenser til Office 365?
  2. Har jeres virksomhed færre end 200 Office 365-brugere?
  3. Har I et ønske om at benytte standardfunktionalitet til et Intranet, men har brug for at blive hjulpet i gang?

Kan du svare ja til ovenstående spørgsmål? Så har vi en intranetløsning til jer, der enkelt og effektivt imødekommer jeres behov.

Hvad får du?

Du får et intranet der aktiverer mulighederne for kommunikation, samarbejde, dokumenthåndtering, rettighedsstyring, søgning og integration til øvrige Office 365 tjenester

Andre fordele

  • Ejerskab -Du ejer selv løsningen og har derfor selv mulighed at tilpasse og videreudvikle på løsningen
  • Evergreen – Microsoft sørger for løbende opdateringer og nye funktioner til løsningen
  • Licens – Ingen licensbetaling • Sikkerhed – Ingen data forlader din Office365 tenant
  • Leverandøruafhængighed – Du er ikke leverandørafhængig når du vælger en standard løsning
  • Support – Flere kan supportere en standard løsning


Ring på 70214445
Lad os kontakte dig

Ledte du efter vores
intranet-in-a-box-løsning? Læs mere om 365Connect her.

LÆS MERE OM 365Connect

Vil du vide mere?

Administrerende Direktør Claus Friis Pedersen
Claus Friis Pedersen 
Administrerende Direktør

__________

+45 70214445
+452711 6445
cfp@peoplenet.dk

Leverancen indeholder

Afklaring

To dages workshop hvor vi afklarer jeres behov herunder informationsarkitektur, sitestruktur, design, brugerrettigheder, opsætning af indhold og webdele, samt integration til andre datakilder og Office 365-tjenester, såsom Yammer, Microsoft Teams eller Forms.

Implementering

Konfiguration af et Modern 365 Intranet:

  • Implementering af design (tema med farver)
  • Opsætning af hubsites og sites efter fastlagt struktur
  • Nyhedswebsted med oprulning af målrettede nyheder
  • Opsætning af webdele på hubsitets forside
  • Opsætning af webdele på afdelings- eller funktionsforside(r)
  • Oprettelse af en side- og nyhedsskabelon
  • Konfiguration af menustruktur
  • Implementering af brugerrettigheder
  • Andre indstillinger der er afklaret under workshop

Processen er agil og der vil under hele projektforløbet være en løbende dialog om Intranettet. Det indebærer at vi kan ændre i opsætningen af funktioner og indhold undervejs.


Overlevering

Projektet afsluttes med en workshop, hvor Intranettet overdrages til projektejer med en godkendelse af, at resultatet af afklaringsworkshops er implementeret. Dokumentation og brugervejledning af eventuelle tilpasninger overdrages også ved workshoppen.

Undervisning

Relevante indholdsejere, superbrugere og redaktører indkaldes til en dags undervisning hvor vi gennemgår det nye Intranet og lærer at benytte de nye funktioner.

Projektforløb

Projektforløbet tager 4 uger fra opstart til levering.

Sådan får du implementeret Intranet på din arbejdsplads

Metode

Vores velafprøvede projektmetode fører dig sikkert igennem alle forløbets faser.

Support og migrering

Eventuel migrering fra tidligere Intranet eller netværksdrev er ikke indeholdt i den angivende pris. Vi bistår gerne både med rådgivning og udførende assistance ligesom det vil være muligt at tilkøbe supportklippekort efter idriftsættelse.

Pris

Faspris DKK. 90.000 ex. moms Er I flere brugere og ønsker en standardløsning kan vi udarbejde et tilpasset tilbud til dig.

Team

Vores leveranceteam består af særdeles rutinerede konsulenter, der minimum har 5 års erfaring med implementering af Intranet i SharePoint

Kontakt en af vores specialister direkte

Business Solutions Advisor Karsten Mottlau

Karsten Mottlau
Business Solutions Advisor

__________

+45 70214445
+4520129515
kmo@peoplenet.dk
SharePoint Application Specialist Charlotte Green

Charlotte Green
SharePoint Application Specialist

__________

+45 70214445
cgr@peoplenet.dk