Arbejdsgivere der sidder foran hver sin computer skærm og arbejder

Sådan tilføjer du en kalender i Outlook

Tilmeld nyhedsbrev

Følg med i vores nyheder, events og webinarer.

Udgivet den: 8. september 2021
Opdateret den: 21. marts 2023

Guide til at tilføje en kalender i Outlook

Har du brug for at have bedre styr på dine møder mellem dit arbejde og dine private aftaler?

Derfor kan du nemt og hurtigt tilføje din egen kalender i Outlook.

Vi har lavet en guide, som hjælper dig til hvordan du, i Outlook, fleksibelt kan tilføje din egen personlige kalender i Outlook.  

OBS: Guiden er til dig, der til daglig har din mail i onlineversionen og ikke desktop. 

Sådan tilføjer du en kalender

Når du skal tilføje en kalender i Outlook, skal du gøre følgende: 

  1. Først åbner du din Outlook mail.
  2. Dernæst klikker du på kalender-ikonet helt ude til venstre i den lysegrå kolonne.

Klick på kalender ikonet.

3. I kolonnen til højre for den lysegrå kolonne af klikker du på “Tilføj kalender”.

4. Pop-up vinduet giver dit flere valgmuligheder, herunder "Tilføj personlig kalender", "Rediger mine kalendere", "Opret tom kalender" m.m. 

5. Du klikker på “Tilføj personlige kalendere”, hvorefter du skal vælge den mail du vil bruge.

Du kan også tilføje personlige kalendre i din kalender, så du kan se hvad dine kollegaer laver.

6. Du har nu mulighed for at vælge om du vil sammenkoble din personlige mail og arbejdsmail, så du har det hele et samlet sted.

7. Derudover kan du klikke på “Tilføj fra katalog”, og se dine medarbejderes kalender samt tilføje deres kalender til din. 

Kunne du tænke dig at blive bedre til Outlook? Se vores Microsoft Outlook kurser. 

Brug for mere information?

Så ta' fat i Claus eller en af vores andre flinke medarbejdere.

Medarbejderbillede af Claus Friis Pedersen, CEO hos PeopleNet.

Claus Friis Pedersen

Partner og CEO