Udgivet den: 17. november 2021
Opdateret den: 15. marts 2023
læsetid: < 1 minut
Kategori(er):
Byg dine egne selvbetjeningsløsninger
I en virksomhed findes der sjældent opgaver, som kan løses alene. Selvom det er en del af arbejdet at overlevere, videresende eller godkende materiale, dokumenter osv., så kan processen være langtrukken og en tidsrøver. Heldigvis findes der en løsning, der kan frigive mere tid og optimere processerne - nemlig selvbetjeningsløsninger.
Selvbetjeningsløsninger bliver anvendt mange forskellige steder, områder og afdelinger i alle virksomheder. Nogle bruger dem dagligt eller på timebasis, mens andre har glæde af dem en gang om ugen, måneden eller året. Selvbetjeningsløsninger laver man ofte for at slippe for de kedelige administrative opgaver.
En af fordelene ved disse er, at man kan skræddersy dem, så de passer til netop den proces man vil optimere eller den udfordring, som man gerne vil løse.
Fra erfaring ved vi, at mange af vores kunder gerne vil optimere deres almene arbejdsprocesser. Dog er det de færreste, der ved hvordan man kommer i gang. Mange stiller det klassiske spørgsmål: "Hvordan bygger man en selvbetjeningsløsning?".
HELDIGVIS har vi sammensat en guide, der kigger nærmere på netop denne udfordring.
Guiden giver dig et indblik i, hvordan du kommer i gang med at lave dine egne selvbetjeningsløsninger. Du får overblik over de forskellige typer af selvbetjeningsløsninger, man kan lave, og hvilken værdi løsningerne skaber - både for den enkelte medarbejder og for resten af virksomheden.
Du kan downloade guiden herunder - God fornøjelse!
Download guiden her
Seneste Guides
Få størst udbytte af dit kursus
Invitér din kollega med på kursus
11 gode argumenter for at du skal på kursus
Typiske intranet funktioner – inspirationskatalog
Fordele ved SharePoint Online intranet – Download guiden
Brug for mere information?
Så ta' fat i Claus eller en af vores andre flinke medarbejdere.