Hjem » PeopleNet Consulting » Nintex konsulenter
Google Rating
4.6
Facebook Rating
5.0

Nintex Konsulent


Få hjælp og support af vores Nintex konsulenter

PeopleNet Consulting kan hjælpe med alle Nintex opgaver, store som små. Så har du en opgave du ikke selv kan løse, eller vil du spare tid og frigive interne ressourcer til andre opgaver, kan en af vores Nintex konsulenter hjælpe dig effektivt videre. 



Avancerede Nintex Workflows – og meget mere

Intelligente forretningsløsninger med Nintex, som digitaliserer og automatiserer processer og arbejdsgange

  • Apps med Nintex Mobile
  • Digitale formularer med Nintex Forms, browser og mobil 
  • Automatisering af processer, forretningslogik samt regler med Nintex Workflow
  • Få overblik over jeres proces med Nintex Hawkeye
  • Automatisk dokumentgenerering med Nintex Drawloop og elektronisk signatur med DocuSign.
  • Integrationer, f.eks. til Sales Force, med Nintex Connectors

Kontakt en Nintex konsulent

Kontakt os i dag for en uforpligtende snak om opgaven. Du får hurtigt svar på dine spørgsmål, så du hurtigt kan træffe en beslutning og komme i gang med projektet.


- Ring nu på tlf. 7021 4445
- Kontakt os per email
- Eller udfyld denne formular

Nintex konsulent klippekort


Sidder I med enkeltstående eller løbende Nintex opgaver, I ikke selv kan løse?

Få professionel Nintex support, når I har brug for det. Brug vores klippekortløsning til Nintex problemer eller på tværs af andre teknologier og udfordringer. F.eks. website projekter, SharePoint, Office 365, InfoPath, Sharegate, forretningsløsninger, løbende ad hoc assistance, konfiguration mm.

Vores adoption-strategi

OPSTART
• Introduktion
• Rolle- og ansvarsfordeling samt rammesætning for projekt og økonomi.

AFKLARING
• Opnåelse af en forståelse for forretningsmål, udfordringer og behov gennem dialog og behovsanalyse.
• Afklaring af uddannelsesforløb og -indhold.

UDFORMNING
• Tilpasning af uddannelsespakker og -forløb.
• Selektion af emner og øvelser relevante for jeres nye O365 tjenester.

FORANKRING
• Uddannelse af brugere.
• Opstart af support samt Helpcenter.

STABILISERING
• Effektmåling for at vurdere lanceringens/uddannelsens succes.
• Opstart af løbende rådgivning og konsulentbistand.