Arbejdsgivere der sidder foran hver sin computer skærm og arbejder

Opret lister i SharePoint Kommunikationswebsted

Tilmeld nyhedsbrev

Følg med i vores nyheder, events og webinarer.

Udgivet den: 21. juni 2019
Opdateret den: 16. marts 2023

Lister i et SharePoint kommunikationswebsted

Opret lister i SharePoint et kommunikationswebsted 

Lister i SharePoint bruges til, at samle store eller små mængder af data. Dine lister kan du dele med teammedlemmer eller med resten af organisationen efter behov. 

Der findes en række forskellige skabeloner som, du kan bruge, når du opretter dine lister. De kan med fordel bruges til at organisere din data bedre.

Du kan oprette lister i både Microsoft Lists, Teams eller SharePoint. Men for nu vil vi fokusere på SharePoint.

Denne guide giver dig et indblik i, hvordan du kan oprette lister i et SharePoint kommunikationswebsted.

Sådan opretter du lister i SharePoint Kommunikationswebsted

  1. Gå til forsiden af det Kommunikationswebsted, hvor du ønsker at tilføje en liste.Forsiden på et kommunikationswebsted.
  2. Klik på + Ny i øvre, venstre side af Kommunikationswebstedet, og klik dernæst på Liste.

Du vil nu blive præsenteret for den følgende dialogboks

Dialogboks til at oprette en liste.

  1. Indtast det ønskede navn for listen, samt eventuelt en beskrivelse. Vælg om listen skal vises i webstedsnavigationen (menuen) – hvis ikke, skal du fjerne fluebenet i kassen.
  2. Klik på opret.

Du vil nu se din netop oprettede liste.

Den oprettede liste til et kommunikationswebsted

Mangler du kompetencer i SharePoint?

Ønsker du at styrke dine kompetencer og arbejde endnu mere med SharePoint? Så bør du overveje et kursus hos os!

Vores SharePoint kurser giver dig praktisk erfaring med SharePoint universet. Du bliver undervist af konsulenter, der til dagligt selv arbejder i SharePoint. Derudover hjælper de dagligt vores kunder med både at implementere og anvende SharePoint i deres daglige arbejde. Det betyder, at du ikke kun får en teoretisk forståelse, men at du allerede på kurset får kompetencer til selvstændigt at kunne navigere i SharePoint.

Lyder det interessant? - Så kan du læse mere om vores SharePoint kurser her. 

Alternativt kan du kontakte vores Uddannelses- og Adoptionchef, Morten Baron, og tage en uforpligtende snak med ham om dine ønsker til et kursus. Du kan kontakte Morten Baron på tlf.
+ 45 7021 4445 eller pr. mail på mba@peoplenet.dk

Brug for mere information?

Så ta' fat i Claus eller en af vores andre flinke medarbejdere.

Medarbejderbillede af Claus Friis Pedersen, CEO hos PeopleNet.

Claus Friis Pedersen

Partner og CEO