Google Rating
4.8
Facebook Rating
5.0

Office 365 Academy


Office 365 kursus abonnement

Deltag ubegrænset i alle vores Office 365 kurser til kr. 2.500 pr. år og få maksimal værdi af jeres Office 365 investering!

  • Kom godt i gang med Office 365 og lær hvordan du anvender Office 365 applikationerne
  • Forstå Office 365 og de mange muligheder der findes
  • Få eksperthjælp, råd og vejledning, når du har brug for det
  • Få adgang til en fleksibel og billig læringsplatform

Hvad er Office 365 Academy?

Office 365 Academy er et fordelagtigt kursusabonnement, som består af en lang række Office 365 kurser, der giver dig viden om, hvordan du kommer godt i gang med og anvender applikationerne i Office 365.

  • HVEM: Office 365 Academy er designet til alle medarbejdere, uanset niveau eller rolle
  • HVOR: Kurserne afholdes online, samt hos PeopleNet i København og Aarhus.
  • HVORNÅR: Se hele kursuskalenderen her

Hvorfor tilmelde sig Office 365 Academy?

Alle vores +200 kurser har tilknyttet en erfaren Office 365 ekspert. På kurserne vil instruktøren inspirere de deltagende, gennem velafbalancerede forløb med både teori og praksis. Der er desudenrig mulighed for at udveksle best practices samt tips og tricks mellem deltagerne.

Hvad koster Office 365 Academy?

Et årsabonnement koster kr. 2.500 ex. moms. Dit abonnement løber i 12 måneder fra bestilling, hvor du frit kan deltage på mere end 200 kurser.


BESTIL ABONNEMENT HER

Har du spørgsmål?


Adoption chef Morten Baron

Morten Baron

Kontakt mig i dag. Jeg står klar til at rådgive Jer i valg af den helt rette Office 365 løsning.

SKRIV TIL MORTEN
Key Account Manager Christian Hansen

Christian Hansen

Kontakt mig i dag. Jeg står klar til at rådgive Jer i valg af den helt rette Office 365 løsning.

SKRIV TIL CHRISTIAN

Du er også meget velkommen til at ringe til os på tlf. 70214445. Vi står klar til at hjælpe.


Vil du arbejde smartere? 
Office 365 Academy giver dig indsigt i alle de nye digitale muligheder i Office 365.

Office 365 Academy Kursusoversigt


Office 365 Helikoptertur – Oplev tjenesterne og bliv inspireret
Office 365 Helikoptertur – Oplev tjenesterne og bliv inspireret

Office 365 er det samlede navn for alle Microsofts Office programmer og cloud tjenester som f.eks. fil lagring i OneDrive. Dit Office 365-abonnement kan bestå af et eller flere programmer og tjenester, som din virksomhed selv kan vælge og sammensætte. På det kursus giver vi dig en overordnet introduktion til alle de programmer og tjenester som du oftest har inkluderet i dit Office 365 abonnement.

Læs mere
SharePoint Online – Jeres nye intranet og Extranet platform i Office 365
SharePoint Online – Jeres nye intranet og Extranet platform i Office 365

SharePoint Online er en skybaseret tjeneste, som oftest anvendes som Intranet- og Extranet platform i din virksomhed. I SharePoint Online kan du let kommunikere, samarbejde i teams, dele filer, opgaver, finde kollegaer og meget mere.

Læs mere
Delve & Office Graphs – find dokumenterne hurtigere
Delve & Office Graphs – find dokumenterne hurtigere

BeskriveHjernen bag Delve er Office Graph. Office Graph indsamler og automatisk analyserer dit indhold, f.eks. filer og dokumenter du og dine kollegaer arbejder på lige nu.

Læs mere
OneDrive for Business – styrk din fil håndtering
OneDrive for Business – styrk din fil håndtering

OneDrive for Business er dit personlige fildrev, dit nye sted hvor du kan gemme, dele og synkronisere dine arbejdsfiler. Som en del af din organisations Office 365-abonnement eller SharePoint Server kan du gemme dine filer i OneDrive og derefter arbejde med dem fra alle enheder.

Læs mere
Teams – effektiviser samarbejdet med kollegaer
Teams – effektiviser samarbejdet med kollegaer

Microsoft Teams er den nye samarbejdshub i Office 365, der forener personerne, værktøjerne og indhold, som gør at du og dit team kan samarbejde mere effektivt.

Læs mere
Planner – effektiv og overskuelig projektstyring
Planner – effektiv og overskuelig projektstyring

Planner tjenesten i Office 365, er nyt planlægnings værktøj for team samarbejde.

Læs mere
Yammer – styrk virksomhedens sociale platform
Yammer – styrk virksomhedens sociale platform

Yammer er et samarbejde- og kommunikation sværktøj I Office 365 til at skabe kontakt og engagement i hele firmaet. Her kan du let starte samtaler, dele viden, indsamle feedback og opbygge nye digitale fællesskaber som du nok kender mest fra Facebook grupper.

Læs mere
Office 365 Grupper – arbejd mere effektivt sammen
Office 365 Grupper – arbejd mere effektivt sammen

Med Grupper i Office 365 kan du vælge en gruppe af personer, som du ønsker at samarbejde med og let definere en ressourcesamling, som de pågældende personer kan dele. Ressourcer er f.eks en delt indbakke i Outlook, en delt kalender eller et dokumentbibliotek til at samarbejde om filer.

Læs mere
OneNote – effektive note og mødereferater
OneNote – effektive note og mødereferater

OneNote er en app til digital noter, her du kan samle alle dine møde- og arbejdsnoter, opgaver, planer og oplysninger ét sted – og dele dem med dine kollegaer

Læs mere
Skype for Business – spar tid gennem effektive møder
Skype for Business – spar tid gennem effektive møder

Skype for Business gør det nemt at oprette forbindelse til og samarbejde med kolleger og samarbejdspartnere i hele verden

Læs mere
PowerPoint – Lær at bruge masteren og lav dine egne layouts 
PowerPoint – Lær at bruge masteren og lav dine egne layouts 

På dette PowerPoint kursus lærer du at arbejde med masteren til formatering af din præsentation. Du vil kunne bruge masteren til at lave indstillinger eller indhold til alle dine dias på én gang. Endelig vil du kunne ændre eksisterende, eller lave nye diaslayouts. 

Læs mere
PowerPoint præsentationer – Do’s and Dont’s
PowerPoint præsentationer – Do’s and Dont’s

På dette PowerPoint kursus lærer du at lave præsentationer, som overholder de gængse regler for tekstmængde, skrifttype, -farve og –størrelse. Der er tænkt over farvevalg og kontrast og korrekt brug af diverse animationer. Endvidere vil du kunne lave uddelingskopier. 

Læs mere
PowerPoint – Brug af animationer 
PowerPoint – Brug af animationer 

PowerPoint kursus gør dig i stand til at lave overgange fra dias til dias – individuelt for hvert dias eller for alle på én gang. Du vil kunne lave animationer på objekter og punktopstillinger og du vil kunne lave flere animationer på samme objekt med en indgang – en fremhævning og en udgang. 

Læs mere
Word – Lav en skabelon med formularfelter 
Word – Lav en skabelon med formularfelter 

På dette Word kursus lærer du at oprette en Word skabelon med formularfelter, som du kan låse, så kun felterne kan udfyldes. Dét giver dig mulighed for at beskytte den faste tekst og kun give mulighed for at udfylde felterne.

Læs mere
Word – Hoved- og underdokumenter 
Word – Hoved- og underdokumenter 

På dette Word kursus lærer du at oprette et hoveddokument og tilknytte flere underdokumenter. Du bliver dygtig til at redigere i underdokumenterne og indsætte indholdsfortegnelse, stikordsregister og sidehoved og sidefod med sidenummerering i dokumentet. 

Læs mere
Word – Brug typografierne rigtigt 
Word – Brug typografierne rigtigt 

Mange bruger kun typografier i Word, for at kunne lave en indholdsfortegnelse – og det er da også både nemt og smart. Men typografierne kan bruges til meget mere. På dette kursus lærer du om brug af typografier – oprettelse af egne typografier – redigering af typografier og oprydning i typografierne. 

Læs mere
Word – Brevfletning 
Word – Brevfletning 

Lær at flette modtagerspecifikke oplysninger ind i breve i form af forskellige navne, adresser, kundenumre eller andet, der er forskelligt fra kunde til kunde. Du lærer om forskellige datakilder til brevfletningen, vi laver standardbrevet, og vi gennemfører brevfletningen, enten til print – eller direkte til mails via Outlook.

Læs mere
Outlook – Hold din indbakke tom 
Outlook – Hold din indbakke tom 

Er du træt af en altid fuld indbakke? – på dette kursus lærer du at holde den tom. På kurset lærer du om funktioner vi kan få Outlook til at udføre, men også rutiner vi selv kan indføre for at få ro og styr på Outlook indbakken.

Læs mere
Excel – Kom godt i gang med Pivot-tabeller 
Excel – Kom godt i gang med Pivot-tabeller 

Lær grundtrinene i oprettelse af Pivot-tabeller til analyse af store komplekse datamængder - vi starter HELT fra bunden og ser på, hvordan man bygger enkle og gennemskuelige Pivot-tabeller op.

Læs mere
Excel Diagrammer 
Excel Diagrammer 

I Excel arbejder vi med mange data – ofte meget uoverskueligt, hvis det skal præsenteres for andre i organisationen. Vi kan, i stedet, præsentere data eller resultater i let overskuelige grafiske fremstillinger, nemlig i diagrammer. Det lærer du på dette Excel kursus.

Læs mere
Excel – Avanceret sortering og filtrering 
Excel – Avanceret sortering og filtrering 

Sortering og filtrering i Excel kan laves på flere måder. Indledningsvis er sortering og filtrering af data i Excel ikke raketvidenskab. Men Excel indeholder også værktøjer til mere avanceret sortering og filtrering. Dem bliver du dygtig til på dette kursus.

Læs mere
Excel – Avanceret brug af de indbyggede funktioner 
Excel – Avanceret brug af de indbyggede funktioner 

Excel leveres med 100-vis af indbyggede funktioner til at lave alverdens beregninger. For disse funktioner gælder, at Excel laver det meste og du skal bare fortælle hvilke tal, du vil have beregnet. På dette kursus bliver du skarp i avanceret brug af disse indbyggede Excel funktioner.

Læs mere


Hvorfor er Office 365 kurserne relevante for dig?

Ofte er vi fanget i ineffektive arbejdsrutiner og arbejdskulturer, som hverken gavner produktivitet, effektivitet og samarbejde i virksomheden. Dette er gang på gang et resultat af manglende uddannelse og strømlining i brug af fælles værktøjer i organisationen.


Vi holder dig opdateret om Office 365

Vi følger og holder os konstant opdateret omkring nyheder og ændringer som hele tiden kommer i Office 365 opdateringer. For at spare på din kostbare tid justerer vi derfor hele tiden vores kurser med de nyeste og vigtigste nyheder, så du ikke bruger tiden unødigt. Hvert kursus indeholder derfor opdateringer på, hvad der senest har ændret sig i det pågældende emne. På den måde kan du deltage i samme type kursus flere gange, og derved altid være opdateret på de seneste forandringer.


Office 365 Academy kursusform

På kursusdagen vil der være fokuserede indlæg fra PeopleNets Office 365 specialister, og der vil også være tid til personlig sparring og hjælp. Således vil du modtage den mest fleksible og målrettede læring i en kombination af præsentation og spørgsmål, efterfulgt af hands-on, peer-to-peer udveksling, hjælp, rådgivning, tips & tricks, m.m.