Hjem » Office 365 Blog
Google Rating
4.8
Facebook Rating
5.0

Office 365 Blog


På PeopleNets Office 365 blog kan du finde gratis viden, guides, tips og tricks om Office 365. Du kan f.eks. finde guides og nyttig information om OneDrive, Flow, PowerApps og Teams.


Planner


Find rundt i Planner

Find rundt i Planner

October 24, 2018

Planner er en Office 365-tjeneste, der gør teams i stand til at arbejde mere effektivt og at samarbejde på en interaktiv måde. Det gør det også muligt at organisere opgaver på en visuel måde samt at spore teamets arbejdsproces og fremgang. I denne korte guide, lærer du hvordan du finder rundt i Planner, samt hvilke informationer du kan få og … Read More

Log på Planner

Sådan logger du på Planner

October 22, 2018

Planner er en Office 365-tjeneste, der gør teams i stand til at arbejde mere effektivt og at samarbejde på en interaktiv måde. Det gør det også muligt at organisere opgaver på en visuel måde samt at spore teamets arbejdsproces og fremgang. I denne korte guide, vil jeg vise dig to måder til hvordan du hurtigt og nemt logger på Planner. … Read More

hvad er planner

Hvad er Planner

September 18, 2018

Forms er et værktøj, der lader dig oprette undersøgelser, tests og afstemninger. Forms gør det nemt og hurtigt at sætte spørgeskemaer op, og tilbyder et visuelt overblik over besvarelserne. Forms er responsivt og kan dermed besvares på både pc, tablet og smartphone.

hvad er office 365

Hvad er Office 365

September 14, 2018

Office 365 er en skybaseret tjeneste, der samler en række af nyttige programmer. For eksempel får du adgang til Office-pakken, der indeholder det velkendte Word, Excel og PowerPoint, og ikke mindst Outlook. Men Office 365 giver adgang til mange andre applikationer, der hjælper dig med dokumenthåndtering, mødeplanlægning og -afholdelse, samarbejde og meget mere. Office 365 kan således ses som en platform, der … Read More



Seneste posts