Hjem » Office 365 Blog

Office 365 Blog


På PeopleNets Office 365 blog kan du finde gratis viden, guides, tips og tricks om Office 365. Du kan f.eks. finde guides og nyttig information om OneDrive, Flow, PowerApps og Teams.


OneDrive


Helikoptertur i Microsoft 365

Helikoptertur: Få overblik over Microsoft 365 universet

November 18, 2020

Så hvis du sidder i en situation, hvor dig og din virksomhed overvejer om I skal implementere Microsoft, hvis Microsoft for nyligt er blevet introduceret i din virksomhed, eller hvis du mangler et konkret overblik over tjenester, værktøjer og muligheder, så bør du overveje at deltage i dette webinar!  Tidspunkt:  Kl. 10-11.00    Adgang:  Du modtager et link dagen før og kort før webinaret starter.    Kl. … Read More

OneDrive for Business webinar

Styrk din personlige effektivitet med OneDrive for Business – GRATIS WEBINAR!

September 22, 2020

OneDrive for Business  er et online drev, hvori du kan opbevare dine personlige filer og dokumenter. Fordelen ved dette værktøj, er at du overalt kan tilgå dine filer og dokumenter, hvilket giver dig mulighed for en fleksibel hverdag. Onedrive tilbyder også muligheden for at samarbejde, slette, deling samt kopiering af dokumenter. Overordnet er OneDrive på den måde med til at styrke din filhåndtering.  … Read More

OneDrive for Business

Få overblik over dine filer og dokumenter med OneDrive for Business

April 3, 2020

OneDrive for Business – styrker din filhåndtering! Er du også interesseret i at blive bedre til at bruge OneDrive for Buisness og vil du gerne drage fordel af alle de funktioner, som tjenesten tilbyder i din arbejdsdag? Så er vores online webinar lige noget for dig! OneDrive for Business er dit personlige drev i skyen. Med OneDrive for Business har … Read More

onedrive for business webinar

OneDrive for Business WEBINAR den 9/12 2019

October 23, 2019

Webinaret er afholdt. Se vores kommende events her. Dit udbytte: Du lærer, hvordan du grundlæggende håndterer filer i Office 365 og de fordele der følger med. Du får indsigt i, hvordan man deler og synkroniserer filer, og hvordan man arbejder sammen i samme dokument.     Kl. 10.00   Der tages forbehold for ændringer i programmet. Har du input til webinaret eller ønsker til emner du gerne … Read More

Synkronisering af dit OneDrive for Business

OneDrive Synkronisering

April 24, 2019

I denne korte guide, vil du lære hvordan du synkroniserer dit OneDrive for Business. Hvis u ønsker en introduktion til OneDrive for Business inden, hvor forskellen på OneDrive og OneDrive for Business også forklares, kan du med fordel læse denne guide. At synkronisere OneDrive for Business med din pc, betyder at du har adgang til dine filer direkte i din … Read More



Seneste posts