Hjem » Office 365 Blog
Google Rating
4.8
Facebook Rating
5.0

Office 365 Blog


På PeopleNets Office 365 blog kan du finde gratis viden, guides, tips og tricks om Office 365. Du kan f.eks. finde guides og nyttig information om OneDrive, Flow, PowerApps og Teams.


Alle


Kursus administrationssystem skaber langt bedre brugeroplevelse

August 5, 2019

Microsoft Flow, SharePoint Framework, SharePoint Online CASE En kunde oplevede store udfordringer i forhold til administration af kursus tilmeldinger og manglede en automatiseret proces, der samtidig kunne tilbyde en eminent brugeroplevelse for systemets brugere og administratorer. Udfordringen var især et manglende overblik over tilmeldinger samt et behov for at kunne håndtere forskellige procedurer baseret på bruger-tilladelser og rettigheder.  PeopleNet udviklede en løsning, der … Read More

Effektiv automatisering af arbejdsprocesser med Microsoft Flow

August 5, 2019

Microsoft Flow, SharePoint Online CASE Egenkontrol og registrering af data er for vores kunde et helt centralt foretagende, som gerne skal foregå smidigt og effektivt. Når kunden skulle kontrollere om gældende regler blev overholdt, foregik det i utallige forskellige formularer, hvoraf hver enkelt var tilknyttet et forskelligt sæt arbejdsgange. Dette resulterede i data, der blev gemt i diverse tilhørende lister … Read More

PowerApp sparer tid og strømliner timeregistrering

August 5, 2019

Microsoft PowerApps, SharePoint Online CASE Vores kunde stod overfor store og komplekse udfordringer i forhold til indsamling og håndtering af data vedrørende lagermedarbejderes timeregistrering. Når medarbejderne skulle registrere timer, foregik det på papirformularer, post-it-sedler og lignende, hvilke medførte alt for mange processer og data, der endte i forskellige Excel ark eller SharePoint lister uden en struktureret tilgang.  PeopleNet hjalp kunden … Read More

Microsoft Flow, Workflows med SharePoint Designer og Nintex Workflows

Workflows med Microsoft Flow, SharePoint Designer eller Nintex?

April 25, 2019

”Hvad skal man vælge, når man har brug for at automatisere arbejdsgange?” Svaret afhænger af flere forskellige ting og kommer i høj grad an på kompleksitet og hvilken version af SharePoint du arbejder med.

Synkronisering af dit OneDrive for Business

OneDrive Synkronisering

April 24, 2019

I denne korte guide, vil du lære hvordan du synkroniserer dit OneDrive for Business. Hvis u ønsker en introduktion til OneDrive for Business inden, hvor forskellen på OneDrive og OneDrive for Business også forklares, kan du med fordel læse denne guide. At synkronisere OneDrive for Business med din pc, betyder at du har adgang til dine filer direkte i din … Read More

1 2 3 5


Seneste posts