Tilføj forbindelser og tabs i Teams

Sådan tilføjer du forbindelser og tabs i Microsoft Teams.

Du kan tilføje forbindelser til en lang række services. En forbindelse tilføjes ved at vælge de tre prikker ud for en kanal. Herefter vælger du Connectors.

Tilføj forbindelser og tabs

Du bliver præsenteret for en lang række connectors.

Vælg den forbindelse du vil have ind i din kanal ved at klikke på knappen Add. Efterfølgende har du mulighed for at konfigurere din forbindelse.

Du tilføjer en ny fane (tab) til fx et dokument ved at vælge + i menuen.

Tilføj forbindelser og tabs

En liste over mulige tabs kommer frem. Hvis du vil vise et Word dokument klikke du på Word.

Tilføj forbindelser og tabs
Herefter vil du blive spurgt om hvilket Word-dokument du ønsker at få vist på fanen.

Når fanen er oprettet vil den hedder ”Word”, hvis du vil have ændret dette skal du højreklikke på fanen og herefter kan du vælge at omdøbe fanen.



Se vores Team kurser

Seneste Teams posts


Hvorfor bruge Microsoft Teams? Se vores Teams kurser

TEAMS kursus