Supportløsningen der gavner alle områder i din virksomhed

Gå ikke glip af ny viden

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Udgivet den: 18. august 2021
Opdateret den: 13. oktober 2021

Forskellige virksomheder samme supportløsning?

Virksomheder er i dag afhængige af deres it-systemer for at holde deres forretning kørende. Det siger sig selv, at når virksomheder er forskellige, er der også forskel på hvilke typer af it-systemer, som præger det virtuelle miljø.  

Mens nogle virksomheder benytter deres interne IT-afdeling til vedligeholdelse og support af deres systemer, er andre afhængige af ekstern support. De fleste supportløsninger giver adgang til bestemte områder, eller også kommer der en tekniker eller specialist ud, som kun løser en enkelt opgave og som ikke nødvendigvis har kompetencer til støtte andre steder.  

Men hvis man har forskellige områder, der skal supporteres, mangler sparring til andre it-projekter eller løsninger eller behøver oplæring i teknologierne, skal man så købe flere forskellige former for support, eller findes der en alternativ løsning?

En omfangsrig og kvalitetssikrende supportløsning

Selvfølgelig gør der det! – Og løsningen, vi betragter, som den helt rigtige og uundværlige, er vores Værdikort. Værdikortet fungerer som en klippekortsløsning, hvor hvert klip har en værdi, som skifter alt efter den service, der ønskes. 

Værdikortet kan ikke kun bruges teknisk support men også til optimering af processer, sparring og rådgivning, workshops, undervisning, migrering, implementeringsforløb, intranet osv.

Som nævnt tidligere, er alle virksomheder forskellige og har divergerende behov. Netop derfor er det også vores ønske, at vores kunder får den support som deres virksomhed har behov for, og at de samtidig slipper for at betale for ydelser, som de aldrig får brugt. Det betyder, at alle virksomheder kan købe det samme Værdikort men bruge det på forskellig vis. 

Nedenstående eksempler giver indsigt i Værdikortets muligheder: 

To virksomheder, V1 og V2, køber begge et værdikort med 20 Værdiklip på, men bruger det på hver sin måde.

  • V1 har brug for at få undervisning til 8 nye medarbejdere, som skal oplæres i digitale arbejdsplads samt rådgivning på et kommende migreringsprojeket, idet deres eksisterende fil-system skal flyttes i skyen året efter.
     
  • V2 skal i første omgange have optimeret deres on-boarding processer. 2 måneder senere, skal V2 have en Microsoft Teams workshop for produktionsmedarbejderne samt have rådgivning om en ny digitale løsning til deres økonomihåndtering.

Værdikortets fleksibilitet er med til at sikre, at hver virksomhed kan få den service og support, som de har brug for, på det tidspunkt de har brug for den, til netop de udfordringer de står over for – også selvom begge Værdikort er helt ens.

Hvordan benytter, og hvad mener vores kunder om Værdikortet?

Som nævnt er der mange måder, hvorpå Værdikoret kan benyttes, og derfor er der også forskellige årsager til at vores kunder vælger vores Værdikort-løsning. For at få et mere dybdegående indblik i, hvad og hvorfor vores kunder vælger denne løsning, har vi talt med én af dem.  

Kunden er it-chef i en større kursusvirksomhed og udtaler blandt andet følgende som begrundelse for valget af Værdikortet:  

I forbindelse med opstart af et nyt projekt (i vores tilfælde et nyt Intranet i Office 365), vil der være AdHoc opgaver der skal løses, og det gør vi bare uden hele tiden at skulle beregne en pris og forholde os til det. Nu får vi bare et tidsestimat og vurderer alene ud fra det, om det er noget vi vil i gang med. Man kan sige vi regner i timer i stedet for i kroner. Derudover er der ofte en god rabat på udviklingsprisen.” 

IT-Chefen oplever, at Værdikortet er mere fleksibelt i forhold til afregning, og der samtidig er en fordelagtig pris på udvikling. It-chefen pointerer også Værdikortets kvalitet med hensyn til tid:  

”PeopleNet har ikke nogen tidsbegrænsning på deres værdikort, hvilket gør det utroligt rart, trygt og sikkert at investere i. Der er selvfølgelig forståelse for at man ikke kan have timer stående i 5-10 år, men det at vi ikke hele tiden skal holde regnskab med timerne og forholde os til hvornår de sidst kan anvendes, det er en stor kvalitet hos PeopleNet.” 

Som IT-Chefen understreger, så kan Værdikortet bruges over en længere periode, helt frem til et år efter købsdatoen, hvilket også er med til at gøre denne supportløsning mere attraktiv at vælge.  

Følg os på

Brug for mere information?

Så ta' fat i Claus eller en af vores andre flinke medarbejdere.

Image

Claus Friis Pedersen

Partner og CEO