Opret et nyhedsindlæg på et Teamwebsted

Gå ikke glip af ny viden

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Udgivet den: 4. september 2019
Opdateret den: 29. marts 2021

Opret nyhedsindlæg på et Teamwebsted

Nyheder på Teamwebsted

Nyheder eller informationer, som vedrører alle i et team, kan man med fordel poste på Teamwebstedet, frem for f.eks. på den resterende del af intranettet.

Guiden fortsætter herunder.

Sådan opretter du et nyhedsindlæg på et Teamwebsted i SharePoint Online

Start med at logge på din Office 365 bruger.

  1. Gå til startsiden for dét Teamwebsted, du ønsker at føje et nyhedsindlæg til.
  2. Klik på + Ny og dernæst på Nyhedsindlæg.

Projektstyrregruppe - Opret nyhed i Teamwebsted

Du vil nu se et tomt nyhedsopslag, hvor du kan begynde at tilføje indhold og webdele som ønsket. Start med at tilføje et navn, der fungerer som din overskrift. Du kan bruge billedværktøjslinjen til venstre til at tilføje eller ændre et billede.

Opret nyhed i Teamwebsted - Styregruppe

3. Afslut ved at klikke på Gem som kladde eller Udgiv.

Din nyhed vil nu være tilgængelig for de kollegaer, der har adgangen til teamwebstedet.

Opret nyhed i Teamwebsted - Styregruppe

Kontakt

For nærmere information, kontakt venligst
Business Solutions Advisor Karsten Mottlau

Evelyn Farlov
Kursuskoordinator

__________

+45 7021 4445
koordinator@peoplenet.dk
Adm. direktør, Claus Friis Pedersen

Katrine Trane
Kursuskoordinator

__________

+45 7021 4445
koordinator@peoplenet.dk

Følg os på

Brug for mere information?

Så ta' fat i Claus eller en af vores andre flinke medarbejdere.

Image

Claus Friis Pedersen

Partner og CEO