Opret en app på et Teamwebsted

Gå ikke glip af ny viden

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Udgivet den: 12. september 2019
Opdateret den: 29. marts 2021

Opret en app på et Teamwebsted

App på Teamwebsted

I nogle tilfælde kan det være en fordel, at have en applikation tilknyttet til et teamwebsted. Eksempelvis, hvis et team flekser frem og tilbage mellem en kunde og kontoret, kan man have en app, der registrerer kørsel tilknyttet til projektet/teamwebstedet.

I denne guide ser vi på, hvordan du kan tilknytte en applikation til et Teamwebsted.

Guiden fortsætter herunder.

Sådan opretter du en app på et Teamwebsted i SharePoint Online

Log på din Office 365 bruger.

  1. Gå til startsiden for dét Teamwebsted, du ønsker at føje en app til.
  2. Klik på + Ny og dernæst på App.

Projektstyregruppen - app til et teamwebsted

3. Vælg den ønskede app, enten under UdvalgteApps du kan tilføje eller ved at søge efter den i søgefeltet foroven. Klik evt. på App-oplysninger under de enkelte apps, for at få mere information om den pågældende app.

Apps på teamwebsted

4. Indtast et navn på appen. Klik på Opret.

Brugerliste - apps i et teamwebsted

5. Du vil nu blive ledt til webstedsindhold for Teamwebstedet. Klik på den nyligt oprettede app.

Underordnede websteder - App til teamwebsted

Siden, du bliver navigeret hen til, varierer i udseende afhængigt af hvilken type app, du har oprettet. Du kan nu gå i gang med at tilføje indhold til din app.

Kontakt

For nærmere information, kontakt venligst
Business Solutions Advisor Karsten Mottlau

Evelyn Farlov
Kursuskoordinator

__________

+45 7021 4445
koordinator@peoplenet.dk
Adm. direktør, Claus Friis Pedersen

Katrine Trane
Kursuskoordinator

__________

+45 7021 4445
koordinator@peoplenet.dk

Følg os på

Brug for mere information?

Så ta' fat i Claus eller en af vores andre flinke medarbejdere.

Image

Claus Friis Pedersen

Partner og CEO