Opret lister i SharePoint Kommunikationswebsted

Opret lister i SharePoint online Kommunikationswebsteder

Opret lister i SharePoint Kommunikationswebsted

Sådan opretter du lister i SharePoint Kommunikationswebsted:

  1. Gå til forsiden af det Kommunikationswebsted, hvor du ønsker at tilføje en liste.
  2. Klik på + Ny i øvre, venstre side af Kommunikationswebstedet, og klik dernæst på Liste.

Du vil nu blive præsenteret for den følgende dialogboks

  1. Indtast det ønskede navn for listen, samt eventuelt en beskrivelse. Vælg om listen skal vises i webstedsnavigationen (menuen) – hvis ikke, skal du fjerne fluebenet i kassen.
  2. Klik på opret.

Du vil nu se din netop oprettede liste.

I menuen vil du se, at listen fremgår, fordi vi lod fluebenet stå i kassen med Vis i webstedsnavigationen:


Se alle SharePoint kurser

Seneste SharePoint posts


SharePoint Online kurser

Google Rating
4.6
Facebook Rating
5.0