Hvad er OneDrive

hvad er onenote

Hvad er OneDrive

OneDrive er en online tjeneste til filhåndtering, der giver dig adgang til dine filer overalt. Med OneDrive kan du gemme dine personlige filer på ét sted, dele dem med andre, og få adgang til dem fra enhver enhed, der har forbindelse til internettet. 

OneDrive tilbyder en enkel deling og integration, simpel filhåndtering som download, kopiering, sletning osv. OneDrive tilbyder en webbaseret app-lignende brugerflade. Den har ligeledes et Stifinder-look, som kan bruges off-line. 

OneDrive for Business forveksles nemt med OneDrive. Hvor OneDrive kan beskrives som et personligt online-lager i ”skyen”, en slags virtuels USB-nøgle, så er OneDrive for Business som en del af SharePoint et velvoksent lager med bl.a. deling, avanceret brugerstyring og forskellige former for filtrering.

Få adgang til e-bog om OneDrive her


Se alle Office 365 kurser

Seneste Office 365 posts


Office 365 kurser