Intranet E-BOG


Derfor skal du vælge et Office 365 intranet


En intranet e-bog om alle fordelene ved at vælge et Office 365 intranet

Office 365 intranet

Office 365 er i de seneste år blevet et populært valg både som intranet, men også som generel digital arbejdsplads. Platformen indeholder en række grundlæggende fordele samt forskellige tjenester, som kan anvendes internt i organisationen, så det bliver nemmere, hurtigere og mere effektivt at udføre sit arbejde uden at kvaliteten forringes.

Platformen kan rigtig mange forskellige ting, og det kan derfor være en udfordring at gennemskue, hvordan Office 365 kan udnyttes bedst muligt i organisationen.

Dét får du

E-bogen giver dig et solidt overblik over de fordele, der er ved at vælge et Office 365 intranet. 
Du får blandt andet overblik over de fordele der er på henholdsvis medarbejderniveau, gruppeniveau og organisationsniveau. Herudover præsenteres du for fordele relateret til:

  • Tilgængelighed

  • Sikkerhed

  • Økonomi

  • Skalerbarhed

  • Tidsbesparelse

DOWNLOAD GUIDE

PeopleNet bruger dine kontaktoplysninger til at kontakte dig vedrørende vores produkter og services. Du kan til enhver en tid blive frameldt dette. Privatlivspolitik


Har du spørgsmål?


Lad os hjælpe med jeres intranet


Kontakt vores konsulent, Karsten Mottlau, og hør mere om, hvordan vi kan hjælpe.


Kontaktinformationer

Karsten Mottlau
Business Solutions Advisor og Konsulent