COVID-19 – Har du brug for Microsoft Teams tilpasning og support?

Gå ikke glip af ny viden

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Udgivet den: 12. marts 2020
Opdateret den: 13. oktober 2021

Kategori(er): 

#Nyheder

Har du og dit team brug for ekstra tilpasning og support i disse COVID-19 dage?

Hjemmearbejde, coronavirus og Microsoft Teams er virkeligheden for mange medarbejdere og virksomheder landet over.

Hos PeopleNet arbejder mange medarbejdere hjemmefra, og vi er derfor afhængige af et effektivt digitalt samarbejdsværktøj. Hertil bruger vi Microsoft Teams.

Bruger du og dit team også Microsoft Teams til at samarbejde, og har I brug for lidt ekstra tilpasning, vejledning eller support disse dage? Så er vores hold af Teams eksperter klar til at rådgive og yde support, så I kan få det mest optimale setup til effektivt samarbejde online - hurtigt og gnidningsfrit.

Vi kan hjælpe dig og dit team, så i får fuldt udbytte af Microsoft Teams som virtuelt kontor og digital arbejdsplads.

Få kørt Teams i stilling, så I på optimalt vis kan:

Holde styr på Jeres projekter, opgaver mv.

Samarbejde, socialisere og vidensdele internt og eksternt 

Samarbejde om dokumenter mv. 

Håndtere situationer for medarbejdere, kunder og partnere.

 

Og meget mere...

Ring til os på 70214445 eller skriv til info@peoplenet.dk og kom i gang med det samme!

Følg os på

Brug for mere information?

Så ta' fat i Claus eller en af vores andre flinke medarbejdere.

Image

Claus Friis Pedersen

Partner og CEO