Hjem » Microsoft Office Blog

Microsoft Office Blog


Word


Indholdsfortegnelse Word

March 13, 2019

De foruddefinerede Workflows, som SharePoint 2016 giver adgang til, er alle baseret på SharePoint 2010 platformen:  Det første du skal gøre er at aktivere Workflow featuren, hvis det ikke allerede er gjort:   Gå til den liste eller bibliotek, hvor du ønsker at oprette et workflow:  11.Du har mulighed for at tilføje flere trin ved at klikke på Add a new Stage, på den måde kan du tildele … Read More

Fortæl mig hvad du vil foretage dig-funktionen i Office

October 18, 2018

Med sine mange funktioner, faner og bånd, giver Office-værktøjerne, Word, Excel og PowerPoint, os masser af muligheder, når vi arbejder med dokumenter. Det kan dog betyde at der kan gå lang tid med at finde én bestemt funktion i mængden af tilgængelige knapper. Derfor har Microsoft lavet søgefunktionen ”Fortæl mig, hvad du vil foretage dig”. Navnet er ikke meget mere … Read More

Hvad er Word

Hvad er Word

September 18, 2018

Visio er et Microsoft program, som kan bruges til at organisere idéer visuelt. Du kan blandt andet lave og forbinde diagrammer, planer, tidslinjer og billeder. Visio lader dig også oprette dynamiske diagrammer, som kan kædes sammen med data fra blandt andet Excel og SharePoint. Med Visio kan du desuden anvende typografier, temaer, effekter og baggrunde til dine diagrammer, så de … Read More