Featured image

SharePoint 2013 for Superbrugere


Om kurset

At give deltageren indsigt i og forståelse for funktioner og muligheder i SharePoint 2013 for den forretningsansvarlige og for den enkelte portalbruger. Kurset gør dig i stand til at oprette og vedligeholde en lang række af SharePoints komponenter, herunder websteder, sider, webdele, lister og biblioteker. Du vil på kurset blive præsenteret for opgavesæt baseret på cases og temaer.

Målgruppe

Superbrugere, PowerUsers, projektledere, projektdeltagere og koordinatorer, som skal benytte og opsætte samt have viden om de mange muligheder i SharePoint 2013 for at publicere informationer til intranet, extranet og internet, herunder designe og styre sagsforløb, opsætte og administrere avanceret dokumenthåndtering, håndtere målrettet information m.m.

Forudsætninger

Det er en forudsætning, at du har arbejdet med SharePoint før. Er du også rutineret bruger af Microsoft Office, er det et plus.

PeopleNet anbefaler derfor, at du indledningsvis deltager på PeopleNets kursus SharePoint 2013 for Brugere.

Generelt for PeopleNets kurser

Forud for din deltagelse på vores kurser, er du meget velkommen til at kontakte vores kursuskoordinatorer, som vil hjælpe dig med at finde det helt rigtige kursus til dit behov.

Vores undervisere er specialister med mange års erfaring, der holder sig fagligt opdateret. Under kurset fokuserer underviseren på både teori, praktiske øvelser samt på at besvare spørgsmål, så du opnår det optimale læringsudbytte.

Kurset inkluderer fuld forplejning; herunder morgenmad og frokost på nærliggende restauranter, samt frugt, snacks og drikkevarer i løbet af dagen. Du får et certifikat med bevis på dine nye kvalifikationer efter kursets afslutning.


Tilmeld kursus

Varighed

3 dage

Pris

11.000,- eksl. moms

Tidspunkt

08:30-16:00

14-04-2021

On-live

27-04-2021

København

27-04-2021

Aarhus

17-05-2021

On-live

26-05-2021

København

Se flere datoer

Kursets indhold


Administration, indstillinger og funktioner for websteder



Publicering
Audit reports
Document set
Document ID
Workflows

Struktur for samlingen af websteder



Skabeloner for websteder 
Opret ny skabelon
Page layouts

    Navigation



    Managed Navigation.
    Standard struktureret navigation
    Anvendelse af webdele til navigation.


    Dokumenthåndtering



    Mapper, kolonner, metadata
    Visninger
    Tjek ind/ud og udtjekning til kladdemappe
    Term store – Managed Metadata
    Dokumentindholdstyper
    Document set
    Dokument ID
    Integration til office suiten
    Godkendelse
    Versionering
    Arkivering – in place records management
    Policies
    Document center og records center.

      Sideredigering



      Redigering af forskellige sidetyper
      XML/embed
      RSS viewer
      Content Query
      Content Search
      Oprettelse af indholdstyper for sider

        Øvrige emner



        Apps i SharePoint – Biblioteker, lister og andre elementer

        Vi gennemgår mulighederne for at følge brugen af websteder, at trække audit reports og rapportering fra SharePoint 2010.

        Kontakt

        For nærmere information, kontakt venligst
        Business Solutions Advisor Karsten Mottlau

        Evelyn Farlov
        Kursuskoordinator

        __________

        +45 7021 4445
        koordinator@peoplenet.dk
        Adm. direktør, Claus Friis Pedersen

        Katrine Trane
        Kursuskoordinator

        __________

        +45 7021 4445
        koordinator@peoplenet.dk