Office 365 – StaffHub og Planner

Office 365 – StaffHub og Planner

 

Book nu
Vælg dato og sted

Der er ingen kursus datoer planlagt lige nu

 

Tidspunkt og varighed
kl. 08:30 – 16:00
1 dag

Sted
Kejsergade 2, 3. sal
1155 København K

Pris
Kr. 3.600,- eksl. moms

Kontakt
+45 70 21 44 45
info@peoplenet.dk

Office 365 – StaffHub og Planner

Målsætning

Dette kursus har til formål, at sætte deltagerne i stand til bedre at kunne administrere, styre og bevare overblikket over opgaver, tidsplaner og projekter. Tjenesterne StaffHub og Planner gennemgås derfor på dette kursus, hvor du opnår kendskab til dem hver især. 
Derudover indgår en introduktion til tjenesten, To-Do, der indgår i Office 365, og er et anvendeligt værktøj til den individuelle opgavestyring.

Målgruppe

Dette kursus henvender sig til brugere med et Office 365-abonnement, der ønsker at benytte sig af Microsofts planlægningsværktøjer til at optimere den personlige produktivitet samt koordinering af arbejdsopgaver.

Indhold


Introduktion 

  • Hvad er Planner og Staff-Hub, og hvem henvender de sig til? 
  • Hvornår bør jeg anvende Planner, StaffHub eller To-Do? 

Planner 

  • Sådan opretter du en ny plan
  • Organiser og tildel opgaver 
  • Visualisér med diagrammer og skemaer 
  • Integration til grupper og sites 
  • Indstillinger 

StaffHub  

  • Opret dit team og inviter medarbejdere 
  • Redigér og publicér tidsplaner 
  • Tildel og afslut opgaver  
  • Anmod om fridage 
  • Byt vagter 
  • Kommuniker direkte med kolleger og ledere 
  • Del filer 

To-Do 

  • Administrer egne opgaver

Forudsætninger

Det er ikke nødvendigt, at du har forudgående kendskab til programmerne, men det vil være en fordel, at du har arbejdet i Office 365 Produkt Suiten.

Varighed

1 dag