Office 365 – Effektivt samarbejde i skyen

OFFICE 365 – EFFEKTIVT SAMARBEJDE I SKYEN

 

Book nu
Vælg dato og sted

09-10-2017

København

23-10-2017

Aarhus

20-11-2017

København

11-12-2017

Aarhus

 

Tidspunkt og varighed
kl. 08:30 – 16:00
2 dage

Sted
Kejsergade 2, 3. sal
1155 København K

Pris
Kr. 7.000,- eksl. moms

Kontakt
+45 70 21 44 45
info@peoplenet.dk

OFFICE 365 – EFFEKTIVT SAMARBEJDE I SKYEN

Målsætning

Har du et ønske om at blive bedre til at samarbejde i Office 365? Dette kursus er til dig, som gerne vil lære at arbejde og ikke mindst samarbejde effekt i Office 365. Fokus vil, på kurset, være på Teams, Outlook samt de relaterede funktioner i Grupper, Planner og OneNote.
Du vil få en grundig gennemgang af de funktioner, som ovenstående applikationer tilbyder. Kurset er opbygget omkring daglig brug af Office 365 fra en PC, men indeholder også en kort introduktion til brug på andre enheder som mobiltelefoner og tablets.
Formålet for kursisten, er at opnå en indgående forståelse af hvordan der samarbejdes ved hjælp af Office 365. På kurset lærer kursisterne af benytte de bedste værktøjer til opgaven.

Målgruppe

Projektmedarbejdere og teams der skal arbejde tæt sammen og udveksle informationer.

Indhold og emner


Overordnet

• Gennemgang af mulighederne
• Sikkerhed
• Opdateringer

Apps

• Delve
• Sway
• Office Groups
• Skype for Business
• OneDrive for Business
• Outlook Online
• Teams
• Office (Excel, Word, PowerPoint og OneNote)
• Skype for Business
• Yammer(demo)

Gennemgang af mulighederne med Office 365.

Hvad skal der til for at bevare overblikket over alle de Office 365 tjenester, funktioner og opdateringer Microsoft tilbyder os i Office 365? Med business apps fra Office 365, kan du opbygge kunderelationer, strømline salg og udvide din online tilstedeværelse, mens du driver din forretning i skyen og meget meget mere.

Introduktion til Samarbejde i Office

Når du og dine kollegaer vil samarbejde om et dokument, skal I bruge samtidig redigering i realtid for at få vist alles ændringer, mens de foretages.
Vi ser på hvor det er mest optimal at gemme dokumenterne, så andre kan arbejde på det. Derefter skal du invitere personer til at redigere det sammen med dig. Når de åbner og arbejder i dokumentet i f.eks. Word 2016 eller Word Online, kan I se hinandens ændringer, så snart de bliver foretaget. Når andre arbejder i dokumentet, kan du chatte direkte med dem i Office Online eller ved hjælp af Skype for Business.

Sikkerhed

Sikkerhed er et meget stort emne i Office 365 på dette kursus ser vi på sikkerheden set fra en brugers perspektiv.
• Delve
• Deling af dokumenter (SharePoint og OneDrive)
• Office Groups og Teams
• Skype for Business
• Outlook Online
• Office (Excel, Word, PowerPoint og OneNote)
• Skype for Business

Cases

• OneNote mødenotater sammen med Outlook
• Oprettelse af teamsite og deling med teammedlemmer
• Arbejde med fællespostkassen Team Site Mail Box
• Samtidig redigering i Word, Excel og PowerPoint
• Informationssøgning med Delve
• Vedligeholdelse af din online profil
• Afstemning med Skype for Business
• Overtagelse og deling af skrivebord med Skype for Business
• Fildeling
• Formidling af projekt med Sway

Forudsætninger

Almindeligt grundlæggende kendskab til Office

Varighed

2 dage