Intranet


365Connect

More than an intranet. 365Connect er en intelligent og intuitiv kommunikationsløsning, der forbinder og effektiviserer medarbejdere, teams og organisationer. Med 365Connect får I de optimale rammer for værdiskabende kommunikation, samarbejde, vidensdeling og engagement.
.
Med et 365Connect intranet integreres og aktiveres Office 365 ud i organisationen og styrker herigennem den personlige produktivitet, team samarbejde samt virksomhedens kommunikation. 365Connect løfter således den samlede effektivitet og medarbejdertilfredshed. Intranetløsningen er udviklet med udgangspunkt i en målrettet forening af brugerbehov og Office 365 applikationer – heraf navnet, 365Connect.

LÆS MERE OM 365Connect

Fordele med et Office 365 intranet

Mange virksomheder bruger allerede Office 365 og derfor giver det rigtig god mening også at udnytte Office 365 i virksomhedens intranet. Med en Office 365 intranetløsning, bliver intranettet frem for alt Jeres digitale arbejdsplads til samarbejde og kommunikation, som lader Jer udnytte de mange fordele i Office 365: 

SharePoint

Fundamentet for intranettet som bl.a. muliggør:

  • Deling af filer samt dokumentsamarbejde. 
  • Målrettet informationen fra virksomheden til de enkelte medarbejdere.
  • Dokument- og informationssøgning, så alle medarbejdere hurtigt og effektivt kan finde frem til dét, de har brug for i deres arbejde.

OneDrive

Effektiv og sikker deling af filer og dokumenter internt såvel som eksternt.

Teams

Effektivt samarbejde på tværs af lokationer i målrettede grupper. Med Teams applikationen kan man dele og samarbejde om filer, dokumenter mm., ligesom man kan chatte og oprette direkte adgang til andre relevante applikationer.

Powerapps og Flow

Med PowerApps kan I nemt oprette responsive apps til Office 365 og med Flow kan I, helt uden brug af kode, automatisere processer direkte i en app.

Delve

Med brug af Delve kan I sikre, at medarbejdere får vist personligt og fagligt relevant indhold.

Modern SharePoint

Med Modern Experience i SharePoint har det aldrig være lettere at lave intuitive samt visuelt appellerende intranet-brugeroplevelser. 

  • Informationsarkitektur og hub sites
    I SharePoint Modern Experience, er enhver side en site collection, som alle kan tilknyttes et hub site. Hub sites har en flad struktur med delt og tilpasningsdygtig navigation, branding mm., hvilket giver den enkelte virksomhed stor fleksibilitet. 
  • Med Communication sites, eller kommunikationswebsteder, er det nemt at oprette flotte, dynamiske og målrettede sider og websteder til publiseringer, kommunikation, samarbjede mm.

Effektiv søgefunktion

Søgning er afgørende for enhver side. Det skal være nemt og effektivt for medarbejdere at finde frem til informationer. Med den såkaldte ‘Klassiske søgning’ i SharePoint får I mange muligheder for forfine søgninger og dermed sikre de mest relevante søgeresultater.

Deling og rettigheder


Med SharePoint Online får I mange muligheder for sikker deling og rettighedsstyring. Med ‘Office 365 grupper’ får enhver gruppe bl.a. tildelt en gruppe e-mail, en kalender, OneNote, Planner og et SharePoint Team Site. Gruppemedlemmer kan også tildeles forskellige rettigheder.


LÆS MERE OM 365Connect

Hvad er et intranet?

Intranettet er virksomhedens digitale arbejdsplads. Med et intranet kan virksomheder blandt andet opbevare dokumenter og filer og lade medarbejdere samarbejde sikkert og effektivt på tværs af både afdelinger og landegrænser. Intranettet bruges også til at formidle nyheder samt finde og dele informationer i og uden for virksomheden.

Et intranet har ofte funktioner som:

  • Dokumenthåndtering
  • Sikker deling af filer
  • Rettighedsstyring
  • Teams og projektgrupper
  • Information om medarbejdere og kompetencer
  • Telefonbøger, håndbøger, servicekatalog mm.
  • Selvbetjening med automatiske flow
  • Virksomhedens samt personlige nyhedsfeeds
  • Nøgletal
  • Aktivitetskalender
  • Integration til andre systemer

Den digitale arbejdsplads

Moderne, cloudbaserede intranetløsninger omtales som regel som virksomhedens digitale arbejdsplads. Dét der kendetegner en digital arbejdsplads, er et intranet, der imødekommer behovet for både en-til-mange-kommunikation såvel som mange-til-mange-dialog. Resultatet er en samarbejdsplatform, der gør det nemmere for dig og dine kollegaer at tilgå information, kommunikere og arbejde sammen på tværs af afdelinger og lokationer.

Det moderne intranet kan tilgås hvor som helst, fra en pc, smartphone eller tablet. Idet at informationen er personaliseret, vil medarbejderen blive præsenteret for indhold, som er personligt relevant.

LÆS MERE

BOOK EN DEMO


 

365Connect - oplev alle fordelene med et Office 365 baseret intranet