Kommunikation & Videndeling


365Connect

365Connect er vores egenudviklede intranet-in-a-box løsning, der er baseret på over 15 års erfaring i markedet. 365Connect indeholder komponenter og moduler særligt udviklet til at forene brugerbehovwww.fuckingvideos.cc og Microsoft 365-tjenester.

Gå til 365Connect.dk.

365Connect

Microsoft 365 Intranet

Et Microsoft 365 Intranet henvender sig til organisationer med op til 250 brugere. Løsningen består udelukkende af konfiguration af SharePoint-platformens indbyggede funktionalitet. 

Læs mere.

hvad er intranet

Fordele ved at vælge et Microsoft 365 Intranet

Ejerskab

I ejer selv løsningen og har derfor selv mulighed at tilpasse og videreudvikle på løsningen.

Sikkert

I kan være sikre på, at indholdet lever op til de samme sikkerhedskrav som resten af Microsoft 365.

Brugergrænseflade

Intuitiv samt visuelt appellerende brugeroplevelse med målrettet informationen til den enkelte medarbejder.

Integration

Der er mange integrationsmuligheder. Intranettet kan f.eks. integreres direkte i Teams.

Mobil adgang

Det moderne intranet kan tilgås hvor som helst, fra en pc, smartphone eller tablet.

Evergreen

Microsoft sørger for løbende opdateringer og nye funktioner til løsningen.

Fast lav pris

Intranettet kan købes til en fast pris på kr. 90.000 ekskl. moms.

Premium

Premiumpakken giver jer adgang til en række supplerende moduler.

Microsoft 365 Intranet

Det moderne intranet er samlingspunktet i den digitale arbejdsplads. Det er her, man kommunikerer med hinanden, orienterer sig hver dag, samt finder og samler viden fra hele virksomheden. Derfor er det vigtigt, at intranettet er bygget fornuftigt, har det nødvendige indhold og gør det let for medarbejderne at finde netop dét, de leder efter.

Konceptet bygger på standard komponenter 

På Microsoft 365 og SharePoint Online kan man i dag bygge et fuldt funktionelt intranet alene med de standardkomponenter platformen tilbyder. Det er en fordel for virksomheden, for medarbejderne og for redaktørerne, fordi intranettet på den måde hænger væsentligt bedre sammen med resten af Microsoft 365. Det sikrer en tryg og genkendelig brugeroplevelse. Ved at bruge standardkomponenter sikrer i ligeledes, at intranettet løbende opdateres funktionelt, og dermed altid kan udnytte den nyeste teknologi og de nyeste funktioner i Microsoft 365. 

Indholdet på intranettet skal nøje tilpasses den enkelte virksomhed for at give den bedste oplevelse for medarbejderne, og selv om mange elementer grundliggende er de sammeer det vigtigt at have fokus på at gøre virksomhedens kommunikation og egen kultur synlig. 

Det er muligt at tilkøbe yderligere assistance til udvikling eller konfiguration efter medgået tid, samt supportklippekort efter idriftsættelse. 

Microsoft 365 Intranet Premium

PeopleNet tilbyder en Premiumpakke bestående af en række moduler, som supplerer dit standard Microsoft 365 Intranet, herunder; telefonbog, guides (håndbøger), driftsbeskeder, mærkedage og kantinemenu.

Pakken kan købes til en fast pris: kr. 40.000,- eller som et månedligt abonnement kr. 1.500,- ekskl. moms.

Projektforløb

Med vores erfaring og gennemprøvede projektmodel fører vi dig sikkert igennem implementeringen af jeres Microsoft 365 Intranet. Processen er agil og der vil under hele projektforløbet være en løbende dialog om intranettet.
m365 standard intranet projektplan

Workshop

På workshoppen finder vi frem til den perfekte sammensætning af jeres intranet. I fællesskab finder vi de elementer, som er essentielle for medarbejderne, og hvordan vi kan tilrettelægge jeres nye intranet, så det er relevant og vedkommende for alle medarbejdere. Vi afklarer jeres nyhedsbehov, brug af logo og farvesammensætning samt den bedste søgeopsætning for jeres medarbejdere.

Nyheder

Et af det centraler områder af intranettet er nyheder. Det er her virksomheden kommunikerer til sine medarbejdere, og det er her man holder sig orienteret om stort og småt i virksomheden. På workshoppen har vi afklaret, hvordan I generelt kommunikerer i virksomheden både til og blandt medarbejderne og på baggrund af dette, konfigurerer vi nyhedslister, artikelskabeloner, nyhedskategorier og eventuelle målgrupper. Der konfigureres op til 5 nyhedskategorier som en del af pakken.

Struktur

Intranettets egentlige indhold er typisk fordelt over et antal indholdsområder, der samler relevant information i logiske kategorier. På workshoppen har vi fundet frem til, hvilke områder der er relevant i jeres virksomhed, f.eks. HR Information, Personalehåndbog, Projekthåndbog, IT, Socialt, Produkter, Selvbetjening etc. Som en del af pakken konfigurerer vi op til 5 områder med både generel struktur samt skabeloner til videre oprettelse af indhold, så jeres egne redaktører kan tage over efter projektet og fører intranettet videre.

Træning

For at give jer den bedste start på jeres ny intranet, prioriterer vi målrettet undervisning tilpasset jeres intranet. Jeres udvalgte redaktørgruppe deltager på et heldagskursus, hvor vores erfarne undervisere fører dem godt og sikkert ind i SharePoint Online og mulighederne i netop jeres opsætning.

Søgning

For at forbedre den generelle brug af Microsoft 365, prioriterer vi den bedst mulige opsætning af søgning. Vi hjælper med opsætning af ”spørgsmål og svar”, synonymer, fremhævet indhold, lokaliteter, og eventuel søgning på rumnumre og kontorplaceringer. En godt konfigureret søgning er essentielt for brugerne, og de mængder filer og indhold alle arbejder med.

Forside

For langt de fleste medarbejdere er forsiden på mange måder den vigtigste. I mange virksomheder er det den første side, når brugerne åbner deres browser. Derfor er det vigtigt, at forsiden er designet bedst muligt så den er let at orientere sig på, og samtidig indeholder præcis det indhold, der er mest relevant for medarbejderne.

Kontakt

For nærmere information, kontakt venligst
Business Solutions Advisor Karsten Mottlau

Karsten Mottlau
Business Solutions Advisor

__________

+45 2012 9515
kmo@peoplenet.dk
Adm. direktør, Claus Friis Pedersen

Claus Friis Pedersen
Adm. Direktør

__________

+45 7021 4445
cfp@peoplenet.dk