Slet et Teamwebsted

Gå ikke glip af ny viden

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Udgivet den: 18. oktober 2019
Opdateret den: 1. november 2021

Kategori(er): 

#Guides
#Teams

Hvad er et Teamwebsted?

Et Teamwebsted oprettes typisk for at skabe samarbejde med øvrige medlemmer om et givent projekt. Er projektet afsluttet og det pågældende Teamwebsted ikke længere relevant, kan dette slettes. For at slette et Teamwebsted, skal du være SharePoint administrator eller ejer af webstedet med tilladelse fra din administrator til at slette dit websted.

I denne guide får du en kort introduktion til, hvordan du som enten administrator eller ejer, kan slette et Teamwebsted.

Sådan sletter du et Teamwebsted i Teams

Start med at åbne Microsoft Teams.

  1. Klik på tandhjulet i øvre, højre hjørne af skærmen.

    Slet teamwebsted 1

  2. Klik dernæst på Webstedsoplysninger.

    Slet Teamwebsted 2

  3. En dialogboks åbnes. Klik på Slet websted.

    slet teamwebsted 3

  4. Du vil nu blive præsenteret for en dialogboks, der beder dig bekræfte, at du ønsker at slette webstedet. Sæt flueben i boksen og klik på Slet.

Hvis du sletter et websted i SharePoint ved et uheld, kan det typisk gendannes fra papirkurven af en administrator. NB! Tjek evt. papirkurv på andet trin, hvis det ikke fremgår af den almindelige papirkurv.

Følg os på

Brug for mere information?

Så ta' fat i Claus eller en af vores andre flinke medarbejdere.

Image

Claus Friis Pedersen

Partner og CEO