Sådan kan intranettet styrke den personlige produktivitet og samarbejde

Gå ikke glip af ny viden

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Udgivet den: 30. januar 2020
Opdateret den: 1. november 2021

Kategori(er): 

#Guides
#Intranet

Lad jeres intranet styrke den personlige produktivitet og samarbejde

Sådan sikrer I, at jeres medarbejdere har overblik over deres dokumenter, samarbejdsgrupper, kollegaer og værktøjer.

Med Office 365 har man som udgangspunkt nogle ret gode rammer for at kunne løfte både produktivitet og samarbejde. Men som med alt andet nyt, og i en hurtigt omskiftende digital verden med en bred pallette af værktøjer stillet til rådighed, er det helt essentielt at sikre den rette opsætning for udnyttelse af alle de tjenester mv., som muliggør selv samme.  

Et moderne, brugervenligt og vel-forankret intranet er i den sammenhæng et godt samlet værktøj til at løfte både produktivitet og samarbejde, hvis det vel at mærke implementeres og anvendes efter hensigten. Det moderne intranet tilsigter nemlig netop at styrke kommunikation, samarbejde og produktivitet.  

Du kan læse mere ved at downloade vores whitepaper.

Download Whitepaper

PeopleNet bruger dine kontaktoplysninger til at kontakte dig vedrørende vores produkter og services. Du kan til enhver en tid blive frameldt dette. Privatlivspolitik

Følg os på

Brug for mere information?

Så ta' fat i Claus eller en af vores andre flinke medarbejdere.

Image

Claus Friis Pedersen

Partner og CEO