Sådan kommer du i gang med selvbetjeningsløsninger

Gå ikke glip af ny viden

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Udgivet den: 17. november 2021
Opdateret den: 17. november 2021

Kategori(er): 

#Guides

Lær at bygge dine egne selvbetjeningsløsninger

I en virksomhed findes der sjældent opgaver, som kan løses alene. Selvom det er en del af arbejdet at overlevere, videresende eller godkende materiale, dokumenter osv., så kan denne proces være langtrukken og en tidsrøver. Heldigvis findes der en løsning, der kan frigive mere tid og optimere processerne - nemlig selvbetjeningsløsninger.

Selvbetjeningsløsninger bliver anvendt mange forskellige steder, områder og afdelinger i alle virksomheder. Nogle bruger dem dagligt eller på timebasis, mens andre har glæde af dem en gang om ugen, måneden eller året. En af fordelene ved disse er, at man kan skræddersy disse, så de passer til netop den proces man vil optimere eller den udfordring man har, som gerne vil løse.

Men hvad er en selvbetjeningsløsning - og hvordan bygger man en? Det ser vi heldigvis nærmere i denne guide!

Guiden giver dig et indblik i, hvordan du kommer i gang med at lave dine egne selvbetjeningsløsninger. Du får overblik over de forskellige typer af selvbetjeningsløsninger, man kan lave, og hvilken værdi løsningerne skaber - både for den enkelte medarbejder og for resten af virksomheden.

Du kan downloade guiden herunder - God fornøjelse!

Download guiden her

PeopleNet bruger dine kontaktoplysninger til at kontakte dig vedrørende vores produkter og services. Du kan til enhver en tid blive frameldt dette. Privatlivspolitik

Følg os på

Brug for mere information?

Så ta' fat i Claus eller en af vores andre flinke medarbejdere.

Image

Claus Friis Pedersen

Partner og CEO