#Guides

Der er 124 indlæg i denne kategori
Læs mere

Gå ikke glip af ny viden om den digitale arbejdsplads

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Udgivet den 19. december 2018

Beregn SUM i Excel – Læs mere her

Udregn sum i ExcelBeregn SUM i Excel – Lad os komme i gang! AutoSum er en nem og brugbar funktion i Excel, som hjælper dig ...

Læs mere

Udgivet den 12. december 2018

Målsøgning i Excel – Sådan gør du

Målsøgning i ExcelMålsøgnings funktionen kan bruges, når du kender det ønskede resultat, men ikke inputværdien i den formel, der bestemmer resultatet. Hvis du for eksempel ...

Læs mere

Udgivet den 6. december 2018

SharePoint Webstedsdesign – Modern Communication Sites

Kom i gang med SharePoint kommunikationswebsted Der er tre tilgængelige designindstillinger, der kan vælges ved oprettelse af et Kommunikationswebsted: Emne Fremhæv Tom Afhængigt af hvilken designindstilling ...

Læs mere

Udgivet den 4. december 2018

Excel VOPSLAG (HLOOKUP)

Hvad er VOPSLAG/HLOOKUP?Funktionen VOPSLAG/HLOOKUP er identisk med LOPSLAG, den eneste forskel er, at VOPSLAG/HLOOKUP søger igennem første række i en matrix for at finde en bestemt værdi, ...

Læs mere

Udgivet den 4. december 2018

Sådan laver du Excel LOPSLAG (VLOOKUP)

Excel LOPSLAG (VLOOKUP)LOPSLAG funktionen findes under kategorien Lookup & Reference, og bruges til at slå en værdi op i en liste og derefter returnere en ...

Læs mere

Udgivet den 24. oktober 2018

Find rundt i Planner

Navigering i Microsoft PlannerMicrosoft Lists er den nyeste gren på træet indenfor Microsofts tjenester! Lists hjælper dig med at organisere, samarbejde med dine medarbejdere og dele ...

Læs mere

Udgivet den 22. oktober 2018

Sådan logger du på Planner – Bliv guidet her

Microsoft PlannerPlanner er en Office 365-tjeneste, der gør teams i stand til at arbejde mere effektivt og at samarbejde på en interaktiv måde. Det gør ...

Læs mere

Udgivet den 19. september 2018

Opret PowerApp formular til SharePoint liste

Power App og SharePoint lister Opret PowerApp formular til SharePoint lister. I nogle sammenhænge kan man have behov for at oprette en Power App formular til ...

Læs mere

Udgivet den 18. september 2018

Hvad er PowerPoint – Få svaret her

Microsoft PowerPointPowerPoint er et ofte anvendt program af Microsoft, som typisk bruges til at lave slideshow præsentationer. Med PowerPoint kan du selv designe dine præsentationer, ...

Læs mere

Udgivet den 18. september 2018

Hvad er Word – Få svaret her

Microsoft WordWord er et Microsoft program til tekstbehandling, som du kan bruge til at lave små og store dokumenter. Det kan både være almindeligemødenoter, rapporter, ...

Læs mere

Følg os på


Brug for mere information?

Så ta' fat i Claus eller en af vores andre flinke medarbejdere.

Image

Claus Friis Pedersen

Partner og CEO