#Guides

Der er 124 indlæg i denne kategori
Læs mere

Gå ikke glip af ny viden om den digitale arbejdsplads

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Udgivet den 13. september 2019

Sådan vælger du den rette intranetløsning

Den digitale arbejdsplads  i en digital virkelighedEn af grundpræmisserne for den digitale udvikling er, at dét vi ved i dag, kan være forældet i morgen. ...

Læs mere

Udgivet den 12. september 2019

Opret en app på et Teamwebsted

App på TeamwebstedI nogle tilfælde kan det være en fordel, at have en applikation tilknyttet til et teamwebsted. Eksempelvis, hvis et team flekser frem og ...

Læs mere

Udgivet den 4. september 2019

Opret nyhedsindlæg på et Teamwebsted

Nyheder på TeamwebstedNyheder eller informationer, som vedrører alle i et team, kan man med fordel poste på Teamwebstedet, frem for f.eks. på den resterende del ...

Læs mere

Udgivet den 26. juni 2019

Opret og del kommunikationswebsted i SharePoint

Kommunikationswebsted Et kommunikationswebsted er et område hvori du kan dele informationer og oplysninger med dine kollegaer eller kunder, som også har adgang til kommunikationswebstedet. I denne ...

Læs mere

Udgivet den 21. juni 2019

Opret lister i SharePoint Kommunikationswebsted

Lister i et SharePoint kommunikationswebstedOpret lister i SharePoint et kommunikationswebsted  Lister i SharePoint bruges til, at samle store eller små mængder af data. Dine lister ...

Læs mere

Udgivet den 21. juni 2019

Tilføj sider i SharePoint Kommunikationswebsted

SharePoint KommunikationswebstedLad os se nærmere på, hvordan vi tilføjer sider i et SharePoint kommunikationswebsted. Et SharePoint Kommunikationswebsted er et websted til deling af information. Det kan anvendes ...

Læs mere

Udgivet den 14. maj 2019

Referere til andre regneark i Excel

Referencer i ExcelHvis du i en formel laver en eller flere referencer til et eller flere regneark, enten i samme eller andre projektmapper, oprettes der ...

Læs mere

Udgivet den 7. maj 2019

Fem faktorer for succesfuld implementering af Office 365

Implementering og ibrugtagning af Office 365Implementering af Office 365 er for mange virksomheder en stor del af den digitale transformation. Det kan være en relativt ...

Læs mere

Udgivet den 30. april 2019

Sortering af lister i Excel – Sådan gør du

Excel lister Sortering af lister i Excel – Sådan gør du! Lister er Excels tilbud på en simpel databasefunktion. En liste oprettes som et almindeligt regneark ...

Læs mere

Udgivet den 24. april 2019

OneDrive Synkronisering – Sådan gør du

Synkronisering af dit OneDrive for BusinessSynkronisering af OneDrive for Business giver dig adgang til dine filer direkte i din stifinder. Det bliver således ikke nødvendigt ...

Læs mere

Følg os på


Brug for mere information?

Så ta' fat i Claus eller en af vores andre flinke medarbejdere.

Image

Claus Friis Pedersen

Partner og CEO