#Guides

Der er 124 indlæg i denne kategori
Læs mere

Gå ikke glip af ny viden om den digitale arbejdsplads

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Udgivet den 24. oktober 2019

Tilføj owners og members i Teams

Nye medlemmer til et eksisterende TeamTilføj owners og members i Teams – Lad os komme i gang. Når et nyt team oprettes i Teams, kan ...

Læs mere

Udgivet den 23. oktober 2019

Indsæt fodnoter i Word – Bliv guidet her

Fodnoter og slutnoter i WordMan kommer som forfatter af et dokument ofte ud for, at der skal knyttes en forklaring eller uddybning til et ord ...

Læs mere

Udgivet den 18. oktober 2019

Slet et Teamwebsted i Teams – Sådan gør du

Hvad er et Teamwebsted?Sådan sletter du et Teamwebsted i Teams.  Et Teamwebsted oprettes typisk for at skabe samarbejde med øvrige medlemmer om et givent projekt. ...

Læs mere

Udgivet den 16. oktober 2019

Hvorfor bruge Microsoft Teams?

Microsoft TeamsTeams er en intelligent kommunikations og samarbejdsplatform, som indeholder mange muligheder. Teams er uden tvivl en afgørende platform for virksomheder, som ønsker at sikre ...

Læs mere

Udgivet den 10. oktober 2019

Rediger venstremenuens rækkefølge i SharePoint

Rediger din venstremenu og optimer dit arbejdeVenstremenuens rækkefølge er som udgangspunkt standardindstillet. Men det betyder nødvendigvis ikke, at man skal beholde denne menufordeling, hvis der ...

Læs mere

Udgivet den 30. september 2019

Tilføj en webdel på et Teamwebsted

TeamwebstedTilføj en webdel på et Teamwebsted – Lad os guide dig i gang.  Når du tilføjer en side til et Modern Teamwebsted, kan du tilføje ...

Læs mere

Udgivet den 26. september 2019

Opret bibliografi i word – Sådan gør du

Bibliografier i WordI denne guide gennemgår vi, hvordan du nemt kan oprette en bibliografi i Word. Når du arbejder med et større skriftligt arbejde (projekt, ...

Læs mere

Udgivet den 25. september 2019

Kolonnebredde i Word – Sådan gør du

Sådan fastlægger du kolonnebredden i WordKolonnebredte i Word – Sådan fastlægger du den!*I Word er det muligt at indsætte tabeller, som kan give et visuelt ...

Læs mere

Udgivet den 19. september 2019

Opret skabelon i word – Sådan gør du

Sådan opretter du en skabelon i WordOpret skabelon i Word.  Hvis man til daglig arbejder med dokumenter, og ofte skal sende det samme dokument afsted, ...

Læs mere

Udgivet den 18. september 2019

Opret dokumentbibliotek i SharePoint

Dokumentbibliotek i SharePointLad os se nærmere på, hvordan man kan oprette dokumentbibliotek i SharePoint.  Dokumentbiblioteker er med til at skabe overblik, inddele og samle dine ...

Læs mere

Følg os på


Brug for mere information?

Så ta' fat i Claus eller en af vores andre flinke medarbejdere.

Image

Claus Friis Pedersen

Partner og CEO