Opret lister i SharePoint Kommunikationswebsted

Gå ikke glip af ny viden

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Udgivet den: 21. juni 2019
Opdateret den: 1. november 2021

Kategori(er): 

#Guides
#SharePoint

Lister i et SharePoint kommunikationswebsted

Denne guide giver dig et indblik i, hvordan du kan oprette lister i et SharePoint kommunikationswebsted.

Sådan opretter du lister i SharePoint Kommunikationswebsted

  1. Gå til forsiden af det Kommunikationswebsted, hvor du ønsker at tilføje en liste.
  2. Klik på + Ny i øvre, venstre side af Kommunikationswebstedet, og klik dernæst på Liste.

Du vil nu blive præsenteret for den følgende dialogboks

  1. Indtast det ønskede navn for listen, samt eventuelt en beskrivelse. Vælg om listen skal vises i webstedsnavigationen (menuen) – hvis ikke, skal du fjerne fluebenet i kassen.
  2. Klik på opret.

Du vil nu se din netop oprettede liste.

I menuen vil du se, at listen fremgår, fordi vi lod fluebenet stå i kassen med Vis i webstedsnavigationen:

Følg os på

Brug for mere information?

Så ta' fat i Claus eller en af vores andre flinke medarbejdere.

Image

Claus Friis Pedersen

Partner og CEO