De 5 faser i et intranetprojekt

Gå ikke glip af ny viden

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Udgivet den: 10. december 2019
Opdateret den: 1. november 2021

Kategori(er): 

#Guides
#Intranet

Få overblik over projektproceduren, når du investerer i et nyt intranet

Når man skal have et nyt intranet, kan det det være en udfordring at kortlægge, hvordan man skal gribe hele processen an. Projektmetoden og forløbet kan for nogle fremstå meget omfattende, fordi hver fase indeholder mange elementer, som man skal tage hensyn til og have overblik over.

  • Hvor skal man starte og slutte?

  • Hvad skal man være særlig opmærksom på undervejs i processen?

  • Og hvordan kan man strukturere forløbet bedst muligt?

I PeopleNet har man udarbejdet en procedure, der samtidig fungerer som en arbejdsmetode for, hvordan man kan gå til værks i intranetsammenhænge. Proceduren er anvendt af PeopleNet i mere end 10 år og derfor afprøvet og tilpasset alle faser. At anvende en velkendt og erfaringsbegrundet procedure resulterer i, at leverandøren kan levere en intranetløsning, der rummer kvalitet og samtidig sikrer, at kunden under alle faser er i trygge og sikre hænder.

E-bogen giver et indblik i denne effektive projektmetode, som har til formål at sikre den bedste proces for kunden uafhængigt af, om der skal etableres en helt ny intranetplatform i virksomheden, eller om det nuværende skal opgraderes eller optimeres.

Download guiden her

De 5 faser i et intranetprojekt

PeopleNet bruger dine kontaktoplysninger til at kontakte dig vedrørende vores produkter og services. Du kan til enhver en tid blive frameldt dette. Privatlivspolitik

Følg os på

Brug for mere information?

Så ta' fat i Claus eller en af vores andre flinke medarbejdere.

Image

Claus Friis Pedersen

Partner og CEO