Generelle betingelser

Her på siden kan du læse vores generelle betingelser for support og kurser.

Læs mere

Administration og support

Alle henvendelser til PeopleNets support har følgende SLA (Service Level Agreement)

Support og projektopgaver registreres med minimum 30 minutter.
Afrunding sker til nærmeste halve time.

High SLA

Svar indenfor 1 time.
Løst indenfor 4 timer.

Meduim SLA

Svar indenfor 2 timer.
Løst indenfor 8 timer.

Normal SLA

Svar indenfor 4 timer.
Løst indenfor 16 timer.

High SLA

Svar indenfor 24 timer.
Løst indenfor 48 timer.

Frameldingsbetingelser for kurser

Af hensyn til planlægning af kurserne gælder følgende afbestillingsfrister.
Bemærk! Såfremt du er forhindret i at deltage på et kursus, kan du overdrage pladsen til en kollega.

Image
Afmelding senest 14 dage før kursusstart bliver ikke faktureret.
Image
Ved afmelding efter 14 dage før kursusstart faktureres den fulde kursusafgift.

Betalingsbetingelser

Netto 30 dage

Har du spørgsmål?

Så ta' fat i Claus eller én af vores andre flinke medarbejdere.

Image

Claus Friis Pedersen

Partner og CEO

+45 7021 4445

cfp@peoplenet.dk