Generelle betingelser
Her på siden kan du læse vores generelle betingelser for support og kurser.
Læs mere
Administration og support
Alle henvendelser til PeopleNets support har følgende SLA (Service Level Agreement)
Support og projektopgaver registreres med minimum 30 minutter.
Afrunding sker til nærmeste halve time.
High SLA
Svar indenfor 1 time.
Løst indenfor 4 timer.
Meduim SLA
Svar indenfor 2 timer.
Løst indenfor 8 timer.
Normal SLA
Svar indenfor 4 timer.
Løst indenfor 16 timer.
High SLA
Svar indenfor 24 timer.
Løst indenfor 48 timer.
Frameldingsbetingelser for kurser
Af hensyn til planlægning af kurserne gælder følgende afbestillingsfrister.
Bemærk! Såfremt du er forhindret i at deltage på et kursus, kan du overdrage pladsen til en kollega.
Afmelding senest 14 dage før kursusstart bliver ikke faktureret.
Ved afmelding efter 14 dage før kursusstart faktureres den fulde kursusafgift.
Betalingsbetingelser
Netto 30 dage
Har du spørgsmål?
Så ta' fat i Claus eller én af vores andre flinke medarbejdere.