Time Management i Office 365

Time Management med Teams, Planner og Todo


Webinaret er afholdt. SE KOMMENDE EVENTS HER.

Peoplenet slår dørene op, til et spændende og lærerigt webinar omkring time management i Office 365, med fokus på Teams, Planner, To Do. Skal du med?

Sæt kryds i kalenderen, tilmeld dig i dag og få indsigt i, hvordan man vha. Teams, Planner og To Do administrerer sin tid, kalender og arbejdsopgaver.

Microsoft Teams er en online platform, der giver dig og dine kollegaer, de bedste forudsætninger for at samarbejde effektivt og produktivt, ved at benytte de Office 365 tjenester der mest brugbare for jer. Med mulighed for uddelegere arbejdsopgaver på tværs af jeres organisation, samt oprette og dele filer der løbende opdateres automatisk, har i uanede muligheder hvorpå, i kan samarbejde om fælles filer blandt hinanden.

Planner er Microsofts planlægningsprogram, der løbende holder dig opdateret på dine og dine teammedlemmers arbejdsopgaver. Med et nemt og overskueligt design har du de bedste muligheder for at få et hurtigt overblik over de projekter, du er en del af.

To Do er en del af Outlooks allerede inkorporerede funktioner, der giver dig mulighed for at oprette og tilføje dine individuelle arbejdsopgaver. Ved at benytte Outlooks fulde potentiale vil du blive introduceret til To Do, der gavner strukturen af dit arbejde og samtidig skaber overblik.

Dato
D. 07.02.2020
Adgang
Du modtager et link et par dage før webinaret finder sted.
Tidspunkt
10-11
Målgruppe
Slutbrugere der ønsker indsigt i programmer som Teams, Planner og ToDo, til at opretholde og forbedre arbejdsgang og samarbejde.
Speaker
Adoption- og Office 365 konsulent, Andreas Ludvigsen
Dit udbytte
Du bliver taget igennem de Office 365-programmer, der er mest brugbare og effektive til at administrere dit team, samt indblik i potentialet ved brugen af samme.

-

Program

10.00: Oplæg

  • Hvad er Teams, Planner og To Do, og hvordan bruger jeg værktøjerne?

  • Hvordan samarbejder JEG bedst?

  • Del kalender og få overblik over kalendre

  • Se og opret opgaver og møder.

10.45: Afrunding og spørgsmål

.

Har du input til webinaret eller har du ønsker til emner du gerne vil have taget op, er du velkommen til at kontakte os på info@peoplenet.dk eller på tlf. 70214445.

Vigtig information

  • TILMELD DIG hurtigt og vær sikker på at få en plads.
    * Afbud kan senest ske 2 arbejdsdage før mødet.

-

Webinaret er afholdt
Se alle vores Teams kurser
Se alle vores Office 365 kurser

Tilmeld dig vores nyhedsbrev