Styrk kommunikationen, Teams, SharePoint og Yammer

Styrk kommunikationen til dine medarbejdere og ansatte – GRATIS WEBINAR!

– Brug de rigtige værktøjer til at optimere din kommunikation til dine medarbejdere!


Vores ottende webinar i vores webinarserie, som kører her i efteråret 2020, sætter fokus på, hvordan du som leder kan styrke din kommunikation til dine medarbejdere og ansatte!

Sidder du som teamleder eller chef i en virksomhed, og vil du gerne sikre dig, at dine medarbejdere bliver informeret på den rigtige måde?

 
Kommunikation er vigtigt på en arbejdsplads, fordi man hurtigt og nemt kan informere alle ansatte på samme tid med en lille indsats.  
 
Der findes mange muligheder i Microsoft 365, hvori man kan kommunikere på forskellige platforme til dine ansatte. Og hvis man skal sikre sig en god kommunikation i sin virksomhed, skal man være klar over, hvad man gerne vil kommunikere samt hvilke tjenester og værktøjer, man skal anvende i denne sammenhæng. Ellers kan man risikere at lave dårlig kommunikation, som skaber mere forvirring end det gavner for de ansatte. 

Vil du gerne sikre dig, at din kommunikation er præcis og velfungerende, så dine ansatte ikke er i tvivl? -  Så skal du tilmelde dig vores webinar i dag! 
 

Teams er en kommunikationstjeneste, som sætter fokus på at optimere din kommunikation, når du arbejder i projektgrupper. I Teams kan du oprette møder, dele dine filer med dine kollegaer, starte samtaler og meget mere. 

Yammer fungerer på mange måder som et socialt medie, der kan anvendes internt i virksomheden. Med Yammer kan du skrive beskeder til dine kollegaer, oprette grupper, skrive statusser, nyheder osv.  
 
SharePoint anvendes i mange virksomheder, som den overordnede intranetplatform. Heri kan man dele informationer, dokumenter, nyheder osv. Som er relevante for mange medarbejdere på tværs af virksomheden.  

Webinar overblik   

  
Dato: d. 4. December 2020  

Tidspunkt:  Kl. 10-11.00   

Adgang:  Du modtager et link dagen før og kort før webinaret starter.   

Målgruppe:  Ledere, team-ledere eller chefer, som er interesseret i at kommunikere til deres medarbejdere på en sikker og effektiv måde med brug af de rigtige værktøjer. 
 
Speaker: Adoption, Microsoft 365-Konsulent og underviser, Andreas Ludvigsen.   

Udbytte: Webinaret giver dig et indblik i, hvordan du kan bruge Teams, Yammer og SharePoint til at styrke din kommunikation til dine medarbejdere. 
 
Forudsætninger: At du har et lille kendskab til SharePoint, Teams og Yammer, samt at du er motiveret til at lære mere omkring, hvordan du kan bruge værktøjerne til at styrke din kommunikationen. 
 
  

Program  

Kl. 10.00 – Oplæg  

  • Introduktion til kommunikation i Teams, SharePoint og Yammer  
  • Hvornår skal jeg bruge hvad?
    • Hvilke informationer skal jeg skrive i hvilke tjenester? 
    • Hvad skal jeg være opmærksom på, når jeg kommunikerer til mine ansatte/medarbejdere? 
    • Kommunikation under COVID – Hvordan kan jeg gøre det bedst muligt?
  • Hvad skal jeg undgå?

Kl. 10.45 – Spørgsmål og afrunding.  

 
Vi tager forbehold for ændringer i programmet.  

Se vores kommende events her!
Styrk kommunikationen, Teams, SharePoint og Yammer
Tilmeld dig lige her!

* indicates required

*Vi gør opmærksom på, at du automatisk bliver tilmeldt vores nyhedsmail, når du tilmelder dig vores webinar.


Tilmeld dig vores nyhedsbrev