Planner og Teams

Sådan samarbejder du effektivt om projekter hjemmefra med Microsoft Planner og Teams

– Vil du også løfte samarbejdet om virksomhedens projekter?

I forbindelse med COVID-19 skal vi stadig opretholde et godt digitalt samarbejde om projekter i virksomheden.

Hertil kan vi med fordel anvende Planner og Teams.


Planner og Teams - En digital duo, du bør kende. 

Er du også blevet rimelig tryg ved at bruge Microsoft Teams som digitalt samarbejdsværktøj? Og er du klar til at tage dit digitale hjemmearbejdsliv til næste niveau, hvor du også bliver god til effektivt at samarbejde hjemmefra om projekterne i din virksomhed?  

Microsoft Planner og Teams er den perfekte kombination. 

Planner  er Microsofts planlægningsprogram, der løbende holder dig opdateret på dine egne samt teammedlemmers arbejdsopgaver. Med Planner  kan du og dit team bevare overblikket over Jeres opgaver og projekter. I kan nemt og hurtigt uddelegere og fordele de forskellige arbejdsopgaver imellem Jer, og I kan løbende markere opgaverne som igangværende, afsluttede eller ikke påbegyndt.  

Alle Jeres opgaver kan i vælge at sortere under forskellige emner, og I kan nemt præsentere det hele via visuelle diagrammer, så I alle hurtigt kan få et overblik over, hvordan opgaverne fordeler sig, og hvad der mangler at blive lavet og af hvem.  

Microsoft Teams, som du måske allerede har stiftet bekendtskab med, er en online samarbejdsplatform, der giver både dig og dine kollegaer, de mest optimale forudsætninger for at samarbejde effektivt og produktivt hjemmefra. Arbejdsopgaver kan nemt fordeles ud i virksomheden og du kan hurtigt, enkelt og effektivt oprette og dele filer, der løbende opdateres og synkroniserer med dine kollegaers bidrag.  

Sammen er Microsoft Planner og Teams den perfekte kombination til effektivt at samarbejde hjemmefra om projekter i din virksomhed. Programmerne kan være med til at løfte produktivitet, effektivitet og samarbejde. 
 
Dato 
07/04-2020
Adgang 
Du modtager et link kort før webinaret starter. 
Tidspunkt 
10-11 
Målgruppe 
Slutbrugere der ønsker indsigt i samarbejdsprogrammer som Teams, Planner og ToDo, til at opretholde og forbedre arbejdsgang og samarbejde i en tid, hvor vi alle arbejder hjemmefra. 
Speaker 
Adoption- og Office 365 konsulent, Andreas Ludvigsen og Mikkel Kjærsgaard 
Dit udbytte 
Du bliver taget igennem Microsoft Planner og de komplementerende programmer, som hjælper dig med at arbejde og samarbejde om virksomhedens projekter. 
Forudsætninger: Du har et basalt kendskab til Microsoft Teams.  

Program 

10.00: Oplæg 

  • Hvad er Planner og hvordan bruger jeg programmet?
  • Hvordan opretter jeg projekter og opgaver? 
  • Hvordan fordeler og uddelegerer jeg opgaver? 
  • Hvordan arbejder jeg med deadlines? 
  • Hvordan fungerer Planner og Teams bedst sammen?
    • Opgaver og møder
    • Kommunikation
    • Eksterne samarbejdspartnere 

        10.45:  Afrunding og spørgsmål 

        Der tages forbehold for ændringer i programmet. 

        Planner og Teams Webinar

        Tilmeld dig her

        07/04 2020 kl. 10-11


        * indicates required

        Tilmeld dig vores nyhedsbrev