Sådan holder du effektive møder online

Optimer dine online møder

Antallet af online møder steg markant I 2020, som et resultat af COVID-19. For mange har det været en øjenåbner for, hvordan man kan optimere sin arbejdsdag. Spørgsmål er bare om omlægning fra fysiske til online møder skete så hurtigt, at medarbejderne ikke fik tid til at “lære”, hvordan man bør omstille sine møder, således at indhold og speak passer til de virtuelle rammer.
 
Når man holder online møder, er der nemlig en række parametre man bør være særlig opmærksom på for netop at sikre effektiviteten. Disse er blandt andet:  

    • Forberedelse  
    • Indkaldelse  
    • Afholdelse  
    • Opfølgning 

Derudover bør man være opmærksom på, at er der forskellige typer af møder, man kan holde, samt hvordan man skal organisere dem. Det kunne for eksempel være Ad-hoc møder, faste møder samt andre planlagte, enkeltstående møder.

Endeligt  bør man også overveje, hvilke værktøjer man kan anvende fordelagtigt i forbindelse med online møder. 
 
Vil du gerne have styr på dine online møder, sikre effektiviteten, øge kvaliteten og bruge de rigtige værktøjer - Så skal du tilmelde dig dette webinar!

Webinaret tager udgangspunkt i en relevant case, som giver dig det bedste overblik. 

Værter Adoption og Microsoft 365 Konsulent, Daniel Hillebrand Hansen samt Business Solution Advisor, Karsten Mottlau. 
 
Målgruppe Alle typer af medarbejdere i en virksomhed, som ønsker at holde effektive møder online og forbedre kvaliteten af deres møder.
 
Udbytte Webinaret giver dig indsigt i, hvordan du skal forberede, indkalde, afholde og lave opfølgning, når du har holdt online møder. Derudover får du indsigt i hvilke værktøjer, der er relevante at bruge i denne sammenhæng.

Program

  • Intro til møder online og møde typer
  • Gennemgang af mødeforløbet (forberedelse, indkaldelse, afholdelse og opfølgning) 
  • Anvendelse af værktøjer i forbindelse med onlinemøder 

 Vi tager forbehold for ændringer i programmet. 

-

Praktisk information

Dato: 17.03.2021

Tid: 10.00-11.00

Sted: Microsoft Teams. Du får tilsendt et link, dagen før webinaret afholdes. 


Tilmeld dig

* indicates required
Tilmeld dig vores nyhedsmail

Kontakt

For nærmere information, kontakt venligst
Business Solutions Advisor Karsten Mottlau

Evelyn Farlov
Kursuskoordinator

__________

+45 7021 4445
koordinator@peoplenet.dk
Adm. direktør, Claus Friis Pedersen

Katrine Trane
Kursuskoordinator

__________

+45 7021 4445
koordinator@peoplenet.dk