Målgruppe
Beskrivelse
Er du på jagt efter en intranetløsning, men har du svært ved at finde hoved og hale i markedet, mulighederne, leverandørerne – og måske har du også svært ved at finde ud af hvor du skal starte?
Ofte hører vi indvendingerne, at det koster for mange interne ressourcer, tid og penge at implementere et nyt intranet. Alene en kravspecifikation kan give mange sved på panden, og derfor kan beslutningen og indhentning af tilbud trække ud.
Derfor har vi udviklet et nyt koncept for intranet – 365GO – der gør det muligt at levere et komplet intranet på mellem få dage og op til 2 uger. Herfra kan intranettet udvides og udbygges hen ad vejen.
Kom og bliv inspireret til vores Go’Morgen-møde, hvor Karsten Mottlau præsenterer intranet løsningen og Ulrik Minet giver et overblik over fordelene ved Microsoft 365.
Til eventet får du rig mulighed for at logge på løsningen, tilpasse sider, oprette nyheder og meget mere. Og selvfølgelig at få svar på dine spørgsmål om funktioner, teknik og hvordan dine brugere får mest ud af dit nye intranet.
Om 365GO
365GO er et skabelonbaseret intranet, som indeholder relevante og typiske funktioner, som ses i et intranet (eks. telefonbog, kantinemenu osv.). Med 365GO SharePoint intranet opnår I bedre kommunikation, understøttelse af en stærk, fælles kultur, adgang til dokumenter og systemer – selvfølgelig alt sammen tilgængeligt via mobile enheder. Du kan læse mere om 365GO her.
D. 20. Januar afholdte vi webinar om 365GO. Nåede du ikke med til webinaret, kan du sende en mail til jtr@peoplenet.dk og få webinaret tilsendt direkte til din mail.
Programmet
- Introduktion og gennemgang af 365GO
- Opret sider og nyheder, indsæt og konfigurer webdele, tilpas forsiden og meget mere
- Kom med jeres konkrete udfordringer, og vi ser på hvordan de kan løses
- Overflyvning af Microsoft 365 universet og sammenhængen til et intranet.
- Hvordan sikrer du at I får værdi ud af Office 365 ?
- Hvornår bruge Teams og hvornår SharePoint intranettet - hvor de supplerer hinanden
- Vi kommer ind på spørgsmålet: "Kan vi ikke bare bruge Teams som intranet?"
Tilmelding
INFO
Afholdes den 24. Februar 2023 kl. kl. 08.30-12.00
Pris:
Eventet koster kr. 0,-. Da der er begrænset antal pladser vil der være et no-show fee på 500 kr. ekskl. moms ved udeblivelse uden afmelding. Afmeldelse skal ske minimum 2 arbejdsdage før eventets afholdelse med et opkald til Karsten Mottlau.
Kontakt:
Karsten Mottlau
Telefon: 20129515
E-mail: kmo@peoplenet.dk