Microsoft List

Nyt Microsoft værktøj – Track dine informationer med Microsoft list

– Lær alt om Microsofts nyeste værktøj og få styr på dine informationer!


Vores syvende webinar i vores webinarserie, hvor vi ser nærmere på Microsofts nyeste værktøj!

I august måned begyndte udrulningen af Microsoft lists til alle virksomheder, der bruger Microsoft som digital arbejdsplads og i slutningen af Oktober måned skulle alle derfor gerne have adgang hertil! 
 
Microsoft udvider hele tiden deres palette af værktøjer, og hvis du sidder med følelsen af ”Åh nej, endnu et værktøj jeg ikke helt ved, hvordan jeg skal forholde mig til eller bruge”, så kan du med fordel deltage i dette webinar! 
 
Webinaret giver dig en grundlæggende introduktion til Microsoft Lists, så du kan være blandt de første, der tager Microsofts nyeste applikation i brug til din fordel. 
 
Microsoft List  Microsoft lists er appenhvori du kan oprette lister, som hjælper dig med at organisere, samarbejde og holde styr på dine oplysninger. I Microsoft list kan du oprette lister, eller anvende de liste-skabeloner, der allerede er lavet til dig. Derudover kan du konfigurerer dine lister og dermed organisere events, problemer, aktiver osv. Microsoft List kan også inkluderes i Power Platformen, således at du kan automatisere dine processer ved brug af data fra dine lister. 

Webinar overblik 

 
Dato: D. 27. November 2020 

Tidspunkt:  Kl. 10-11.00 

Adgang:  Du modtager et link dagen før og kort før webinaret starter. 

Målgruppe:  Slutbrugere, der ønsker indsigt i, hvordan man anvender Microsofts nyeste tjeneste! 

Speaker: Adoption- og Microsoft 365 KonsulentPatrick Rostrup Peters.  

Udbytte: Til webinaret får du en gennemgang af Microsofts List funktioner samt hvordan du skal navigere rundt i tjenesten. Derudover bliver du klogere på, hvordan du kan anvende Microsoft List i din hverdag. 

Forudsætninger: At du har en begrænset mængde af viden omkring Microsofts nye værktøj og at du er interesseret i at lære mere om, hvordan du kan bruge den.  
 

Program 
 

Kl. 10.00 – Oplæg

  • Introduktion til de grundlæggende funktioner i Microsoft List.  
  • Oprettelse og deling af lister.
  • Skabeloner i lister.
  • Synkronisering af lister i Teams.
  • Tilpas dine lister.  
  • Microsoft List og Power Platformen – Automatisering af data. 

Kl. 10.45 – Spørgsmål og afrunding. 
 
Vi tager forbehold for ændringer i programmet. 

Se vores kommende events her!
Microsoft list
Der er lukket for tilmelding!

Se vores kommende webinars her!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev