Mulighederne med et SharePoint Online intranet – WEBINAR d. 11/2 2020


Webinaret er afholdt. Se vores kommende events her.

Med SharePoint Online får du omkring 40 standard ”byggeklodser” til at understøtte kommunikation, samarbejde og personlig effektivitet i et intranet. 

På dette webinar får du et overblik over nogle udvalgte af disse funktioner, som typisk indgår i et brugervenligt og moderne intranet. Funktionerne omfatter bl.a., nyheder, søgning, grafisk design, kalender, sociale feeds, linksamlinger, video, og formularer.

Hér får du altså syn for, hvor meget intranet du selv kan bygge uden at skulle investere i udvikling.

Du får også en introduktion til PeopleNets tilgang til hvordan et moderne intranet fungerer i forhold til hele Office 365 - og inspiration i form af de 365Connect intranet funktioner vi selv har udviklet for at give dig et endnu bedre intranet. 

Undervejs kan du stille spørgsmål som enten besvares undervejs eller i spørgerunden de sidste 15 minutter af programmet.

.

Dato: 11/2 2020
Adgang: Du modtager et link et par dage før webinaret.  
Tidspunkt: Kl. 10-11.00
Målgruppe: Webinaret er for dig, der har til gode at kende de mange muligheder i SharePoint Online ”modern experience”. Måske I endnu ikke har et intranet eller allerede har et intranet på ældre versioner af SharePoint?
Speaker: Business Solutions Adviser, Karsten Mottlau 
Dit udbytte: Du får et overblik over mulighederne med et SharePoint Online intranet. Det gælder både standard SharePoint funktionalitet samt mulighederne for at forbedre og tilpasse intranettet præcis til jeres behov.

Program 

 Kl. 10.00  

  • Overblik over fordelene og muligheder med SharePoint Online modern experience
  • De mest nyttige funktioner som nyheder, søgning, grafisk design, kalender, sociale feeds, linksamlinger, video, og formularer
  • PeopleNets tilgang til moderne intranet, der fungerer sammen med Office 365
  • Inspiration til 365Connect moduler, der giver et endnu bedre intranet

Kl. 10.45 

  • Afrunding og spørgsmål 

Der tages forbehold for ændringer i programmet.

Har du input til webinaret eller ønsker til emner du gerne vil have uddybet, er du velkommen til at kontakte os på info@peoplenet.dk eller på tlf. 70 21 44 45.  

Vigtig information 
TILMELD DIG hurtigt og vær sikker på at få en plads! 
Afbud skal ske mindst 2 arbejdsdage før webinaret. 

OneDrive for Business WEBINAR
Webinaret er afholdt
Se alle vores intranet guides mm.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev