Introduktion til Teams og Planner WAKEUP-MØDE d. 1/3 2019

wakeup møde om Teams og Planner

Introduktion til Teams og Planner WAKEUP-MØDE d. 1/3 – Tilmeld dig GRATIS her!


PeopleNet  inviterer til spændende WAKE-UP-MØDE om Teams og Planner. Skal du med? 

Sæt kryds i kalenderen, tilmeld dig nedenfor og få konkret viden om, hvordan I kan bruge Teams og Planner til at arbejde mere effektivt på tværs af eksterne værktøjer, projekter og dokumenter. Helt gratis. På dagen får du også rig mulighed for at udvide dit professionelle netværk.

-

Microsoft Teams

Teams er en moderne kommunikations- og samarbejdsplatform, til alle former for teams, som vi i PeopleNet er meget begejstrede for. Teams integrerer alle de velkendte Office-programmer og er baseret på den sikre cloud-infrastruktur i Office 365. Microsoft Teams samler medarbejdere, samtaler, filer og værktøjer på ét sted, så alle i teamet eller projektgruppen har øjeblikkelig adgang til alt, hvad de behøver, og dermed gør dit team mere engageret og effektivt.

Microsoft Planner

Planner er et planlægningsværktøj, der hører med i Office 365, der hjælper dig eller dit team, med at bevare overblikket over opgaver og projekter. Med Planner kan I dele arbejdsopgaver imellem jer, og markere dem som igangværende, afsluttede, eller endnu ikke påbegyndt. Opgaverne kan sorteres under emner, og præsenteres visuelt ved hjælp af diagrammer, så det er nemt at have indsigt i hvem, der gør hvad.

Teams og Planner fungerer suverænt hver for sig, og når de to kobles sammen, skabes der yderligere værdi. Under dette wake up-møde, vil der introduceres til begge tjenester, og ikke mindst demonstreres hvorledes Planner integreres i Teams, og anvendes optimalt.

-

Dato
1/3 2019

Tidspunkt
8.30-10.30

Sted
Kejsergade 2,3
1155 København K

Målgruppe
Afdelingschefer, projektledere og brugere, der ønsker indsigt i hvordan Teams kan bidrage til at optimere samarbejdet.

Speaker
Underviser og konsulent, Peer Jørgensen.

Dit udbytte
På dette 2-timers morgenmøde præsenteres du for måder hvorpå jeres virksomhed med fordel kan anvende Microsoft Teams til at optimere samarbejdet. Du vil få tips og inspiration til hvordan Teams kan hjælpe teams, projektgrupper og mindre afdelinger til at arbejde mere effektivt på tværs af eksterne værktøjer, projekter og dokumenter. 

-

Programmet for dagen

8.30: Velkomst, morgenmad og networking
Vi byder på velsmagende morgenmad og der vil være rig mulighed for at netværke med deltagere, arrangører og specialister.

9.00: Oplæg

  • Introduktion til Teams
  • Oprettelse af Teams og kanaler
  • Projekt- og dokumentsamarbejde
  • Samtaler og chat samlet ét sted
  • Afholdelse af møder
  • Skræddersy jeres team vha. integration til apps
  • Introduktion til Planner
  • Integration af Planner i dit Team
  • Sikkerhed og administration

10.15: Afrunding, spørgsmål og snacks                 
Vi runder af med lidt snacks og drikke og der vil også være mulighed for at stille spørgsmål, netværke mv.

-

Har du input til mødet eller har du ønsker til emner du gerne vil have taget op, er du velkommen til at kontakte os på info@peoplenet.dk eller på tlf. 70214445.

Vigtig information

  • TILMELD DIG hurtigt og vær sikker på en plads.
    * Afbud kan senest ske 2 arbejdsdage før mødet. Bemærk, at der vil blive opkrævet et NO SHOW FEE på 500 kr., hvis du ikke møder op. 
  • På dagen kan der tages billeder til brug for markedsføring.

-

Tilmeld dig her

Introduktion til Teams og Planner WAKEUP-MØDE 1/3 2019

* indicates required


Tilmeld dig vores nyhedsbrev