Time management - team fokus

Effektivisér din tid når du arbejder i teams eller projektgrupper – GRATIS WEBINAR!

– Udnyt Microsofts værktøjer til at optimere din tid i forbindelse med projekt- eller team arbejde!


Vores femte webinar i vores webinarserie, som kører her i efteråret 2020, sætter fokus på, hvordan du kan optimere og effektivisere din tid, når du arbejder i team eller projektgrupper!

Når man arbejder i projektgrupper eller teams bruger man meget tid på at koordinere arbejdsfordelingen, holde sig opdateret på projektets forløb og på at lede efter den del man skal arbejde videre på eller gennemlæse for en kollega. I sidste ende betyder dette, at man ikke har så meget tid, som man gerne ville have, til det egentlige projekt. 
 
Heldigvis findes der en række digitale værktøjer, som kan være behjælpelige i forhold til at optimere og effektivisere tiden, når man arbejder på projekter sammen med kollegaer eller eksterne samarbejdspartnere. Og netop disse ser vi nærmere på i dette webinar!

Planner  Planner er et ideelt planlægningsværktøj, som kan anvendes af teams og projektgrupper til at holde styr på opgaver og projekter. Med Planner kan hele teamet eller projektgruppen holde overblik over projektets/opgavens forløb. 
 
Teams  Teams er et populært kommunikationsværktøj, som styrker kommunikationen i projektgruppen/teamet. Teams kan anvendes til både fildeling, møder, samtaler og meget mere! 
 
ToDo  ToDo er både din personlige sikkerhed for at du når alle dine opgaver, og samtidig dit teams eller din projektgruppes garanti for, at I prioriterer opgaverne i den rigtige rækkefølge, så I overholder jeres deadlines. Todo holder overblikket for jer! 

Webinar overblik 

 
Dato: d. 13. November 2020 

Tidspunkt:  Kl. 10-11.00 

Adgang:  Du modtager et link dagen før og kort før webinaret starter. 

Målgruppe:  Slutbrugere, der ønsker indsigt i hvordan man kan optimere sin tid, når man arbejder i projektgrupper eller teams. 

Speaker: Adoption, Microsoft 365-Konsulent og underviser, Andreas Ludvigsen 

Udbytte: Webinaret giver dig et indblik i, hvordan du kan bruge de tre forskellige tjenester i projekt og team sammenhænge med henblik på at optimere din tid.
 
Forudsætninger: At du har et lille kendskab til Planner, Teams og Todo samt at du er motiveret til at lære mere omkring, hvordan du kan bruge værktøjerne til at optimere din tid! 
 
 

Program 
 

Kl. 10.00 – Oplæg

  • Introduktion til Teams, Planner og Todo 
  • Hvad skal du bruge de forskellige værktøjer til? 
  • Sådan bruger du værktøjerne sammen.  
  • Planlæg jeres forløb. 

Kl. 10.45 – Spørgsmål og afrunding. 
 
Vi tager forbehold for ændringer i programmet. 

Se vores kommende events her!
Time Management med Teams, Planner og Todo
Der er lukket for tilmelding!

Se vores kommende events her!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev