5 fede features

5 fede features i Microsoft 365

Få kendskab til nye fede features

Vores tidligere webinars om 5 fede features var utrolig populære og fik flot respons fra deltagerne. Derfor afholder vi endnu engang et lyn-webinar, hvor du på kun 30 minutter får nye tricks til at kunne arbejde mere effektivt med Microsoft 365. 

Paletten af værktøjer i Microsoft 365 udvider sig hele tiden, og det samme gør mængden af features i hver af de forskellige værktøjer og teknologier. I en travl hverdag er det de færreste, der har tid eller overskud til at sætte sig ind i de mange nye features, og derfor har vi samlet nogle af de bedste og mest essentielle til dig i dette webinar.

Vores underviser, Patrick Rostrup Peters, præsenterer dig for fem NYE features, som han selv bruger til daglig og har stor glæde af.

Værter Adoption og Microsoft 365 Consultant, Patrick Rostrup Peters.

Målgruppe Alle typer af medarbejdere, der arbejder i og med Microsoft 365 til daglig, og som gerne vil udnytte flere features.

Udbytte Webinaret giver dig nye fede features, som du kan benytte, og som formentlig vil gøre din hverdag lettere og mere effektiv.

Program

  • Gennemgang af 5 fede features.

 

-

Praktisk information

Dato: 12.05.2021 

Tid: 09.00-09.30

Sted: Microsoft Teams. Du får tilsendt et link, dagen før webinaret afholdes. 


Der er lukket for tilmelding til dette webinar.

Tilmeld dig vores nyhedsmail

Kontakt

For nærmere information, kontakt venligst
Business Solutions Advisor Karsten Mottlau

Evelyn Farlov
Kursuskoordinator

__________

+45 7021 4445
koordinator@peoplenet.dk
Adm. direktør, Claus Friis Pedersen

Katrine Trane
Kursuskoordinator

__________

+45 7021 4445
koordinator@peoplenet.dk